_ _

01 august 2012

Si despre picturi...

      Puteti vedea dragi vizitatori,cateva din picturile mele,ramase  dupa ce,acum ceva timp,le-am vandut pe bani putini si alcool uneori. Acele vremuri au trecut de mult(6 ani si jumatate),de atunci, asa cum am scris intr-una din postarile mele,pentru mine alcoolul nu a mai existat.
          Sunt lucrari in ulei,pe
carton,panza,panza lipita pe placaj, acuarela,panza de cearsaf lipita pe lemn.(ce-am avut)...:-).In ultima perioada am inceput lucrari care stau neterminate,asa cum se intampla si cu cele mai vechi,din lipsa ambitiei si a timpului liber.
Ma gandesc in aceste momente la cei care poposesc aci pe blog si tare as vrea sa stiu ce impresie au despre ceea ce vad,ce ar trebui sa aduc bun aspectului,sau continutului de subiecte,care uneori mi-e greu sa le postez.De ce...?? Pentru ca sunt o sumedenie de subiecte,infinite chiar,diverse,insa eu nu vreau sa va scriu banalitati,stiri mondene,despre manelisti,sau politicieni bogati,despre "vedetele" noastre siliconate,poate nici despre aurolaci n-ar fi trebuit scris,insa viata mea s-a derulat in cateva ipostaze,in preajma lor.




Am vrut sa renunt la acest blog,insa am tot gasit cate ceva sa-l mai imbunatatesc,apoi am gasit un subiect simplu,o melodie,o imagine mai mult sau mai putin sugestiva.Daca ati fi mai atenti,aveti posibilitatea de a posta comentarii,de a subscrie,de a vota cu da,sau nu in cazul in care va place sau nu ,ceea ce vedeti si auziti.
                                      







Este ora 00:15 minute,voi inchide subiectul acesta,urmand ca in cursul zilei, sa continui postarile picturilor mele,mai vechi si mai noi,unele dintre ele fiind copii dupa Nicolae Grigorescu.(cum este chiar aceasta din dreapta.)
Noapte buna oameni buni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape