_ _

luni, 31 octombrie 2011

Din respect pentru vizitatori....IERTARE !

A trecut ceva timp de cand n-am avut acces la internet,iar daca acum sunt aici,va fi pentru foarte scurt timp,in care voi scrie despre absenta mea de aici,atat de multa vreme.S-a mai intamplat acest lucru,iar in ciuda sperantelor ca nu se va repeta,iata dovada.Atat de putin am acum acces la internet incat voi lipsi motivat deseori.Inca odata iertati-mi absenta si primiti din partea mea toate gandurile bune si pozitive pe care le pot aduna pentru voi,din Univers.

Cu tot respectul pentru voi
Costi Pop



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)