_ _

luni, 31 octombrie 2011

Fara timp,fara bani,la fel ca multi,multi altii....

De luna trecuta,sunt barman.Hainele mele miros a fum de tigara.Nu sunt fumator, renuntand in 1984 la acest viciu,dar cred ca prezenta mea in acest mediu,ma face sa cred ca efortul meu de a sta departe de fumatori,s-a spulberat...in bar.Nu mai am timp,sunt obosit mereu,lucrez cate 24 ore pe tura,sunt liber 48 ore din care 10 ore le pierd dormind.Cei 700 lei pe care-i castig imi vor ajunge doar sa-mi achit datorii la banci.Ce va urma ,e lesne de inteles,nedorindu-va sa fiti in situatia mea.Pe curand...cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)