_ _

31 octombrie 2011

Fara timp,fara bani,la fel ca multi,multi altii....

De luna trecuta,sunt barman.Hainele mele miros a fum de tigara.Nu sunt fumator, renuntand in 1984 la acest viciu,dar cred ca prezenta mea in acest mediu,ma face sa cred ca efortul meu de a sta departe de fumatori,s-a spulberat...in bar.Nu mai am timp,sunt obosit mereu,lucrez cate 24 ore pe tura,sunt liber 48 ore din care 10 ore le pierd dormind.Cei 700 lei pe care-i castig imi vor ajunge doar sa-mi achit datorii la banci.Ce va urma ,e lesne de inteles,nedorindu-va sa fiti in situatia mea.Pe curand...cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape