_ _

29 decembrie 2011

Corabia anilor pierduti...

Maine e ziua mea de nastere si am emotii,cei 48 de ani vor bate la usa,peste 30 minute.Cand au trecut atatia peste mine?Cum au trecut atatea primaveri?O sumedenie de anotimpuri si-au permis,sa-mi schimbe viata si cursul ei,uneori gresit.Cum oare?De ce oare?Nu voi scrie nimic in acest sens,n-are rost,vor fi doar randuri in plus,iar voi sunteti obositi,sa-mi cititi mereu vaicarelile,care se schimba mereu(de la un anotimp la altul).Atatea as putea sa va scriu,in fiecare zi,incat sa umplu chenarele care-mi stau acum in faţa,ca voi sa le puteti citi,in graba,iar mai apoi sa udati florile,sa va iritati la vederea vreunui politician,putred de bogat,sau a vreunui mafiot,lider local,sa va pregatiti de culcare,sa mancati,sa aveti grija de copii,sau nepoti,sa va jucati poker online,sa spalati vasele,sa radeti de vreun clip gasit pe youtube,sa ascultati muzica preferata si sa comentati cu prietenii depre noutati,sa va iubiti,sa urmariti un film,care uneori este difuzat a nu stiu cata oara...imi imaginez si traiesc eu insumi toate acestea.Piticul creol,de care va scriam in alte dati,nu-mi da pace,e tarziu este ora 00:00,va parasesc trebuie sa-l culc,azi a fost inca o exceptie de la regula somnului...Noapte buna tuturor oriunde v-ati afla.Pe curand dragi navigatori si prieteni.

http://www.youtube.com/watch?v=NASDN7oqzOE&feature=colike


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape