_ _

04 decembrie 2011

Decembrie...

Luna despre care se spune ca este a cadourilor.Nu-mi amintesc ziua din orice alta luna,in care sa fi facut un cadou mai substantial.Cateva mai mici,au fost,este adevarat,insa atat de uzuale mi s-au parut,incat s-au folosit in gospodarie,de catre toti...Tare mi-as dori sa pot spune: I am  to willing to Change...
Ce bine-ar fi sa cred ca puterea care m-a creat,mi-a dat putere ca sa imi creez viata.Dragi navigatori,ce ar fi daca cu fiecare gand pe care-l ai sa iti creezi prezentul si viitorul?Ce ar fi daca ti-ai creea viata cu fiecare gand pe care il ai acum...Daca ne schimbam modul de gandire?.Vietile noastre vor lua o noua directie?.Totul incepe cand facem primul pas.Dar cum sa fac acest pas?Uneori, nu am stiut cum sa procedez,chiar daca aveam o alternativa extraordinara,accea de a-mi consulta aproapele.Am facut o mare greseala,care a generat tot raul pe care l-am provocat si nu l-am putut opri din drumul sau.
Vorbeam despre Univers,chiar la inceputul acestui blog,iar legatura acestuia cu fiecare gand pe care il avem si cuvant pe care il spunem...ne creeaza viitorul.Este ca si cum gandurile ne intra in Univers,sunt acceptate si se intorc la noi sub forma experientei.
Eu n-am inteles de la viata,la timp ceea ce ar fi trebuit, mai ales atunci cand abundenta m-a cuprins la un moment dat,si am pierdut,aproape totul,nu mi-a ramas mare lucru.De-as fi stiut ce trebuie sa fac,acum as fi fost fericit.De ce va scriu din nou toate aceste nimicuri,asa cum le numiti unii dintre voi?Ca sa luati atitudine!Sa luati cea mai buna decizie,la timp,pentru a trai frumos.Cu bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape