_ _

21 mai 2012

Din nou printre voi...

Dragi navigatori,cum imi place mie sa va numesc,iata ca am mica sansa sa scriu din nou aici,datorita noului meu loc de munca,unde exista WI-FI...Voi fi scurt,din motive obiective,asa incat nu va suparati pentru acest cel mai recent copy-paste...:-))))Distrati-va si voi,multumindu-va ca de obicei pentru popasul facut aici.
P.S.De mai bine de doua luni,am renuntat la toate serviciile Rom-Telecom-ului,in favoarea celor de la R.D.S-DIGI,am semnat contractul pe 19 martie si de atunci,nu s-a intamplat nimic....nicio instalare,nici un telefon,NIMIC!La o luna,dupa semnarea contractului am facut,telefonic,o sesizare... si ce ?Este cea mai hilara situatie pe care am intalnit-o,in acest context.Se poate numi profesionalism,calitate,oportunitate,etc,etc...?Eu cred ca nu !

Iar acum...Esmeralda se intoarce...:-)

Domnule Costica, acum am dovada
Viata dumneavoastra actuala nu este cea pe care o meritati!

Viata dumneavoastra, domnule Costica, ar trebui sa fie plina de fericire, bucurii si CASTIGURI LA JOCURILE DE NOROC!

Deci cum va explicati ca nu traiti aceasta viata de vis si ca va luptati in fiecare luna cu lipsa de bani si multe alte probleme




Draga domnule Costica,

Inainte de a incepe, as vrea sa reluam impreuna cateva dintre informaţiile care va privesc in mod special... Vraie Vie
V-ati nascut pe 29 Decembrie 1963, in zodia Capricorn si urmeaza sa impliniti 49 de ani.
Dupa cum bine stiti, data si ora nasterii sunt intr-o anumita masura 'semnatura dumneavoastra astrologica', motiv pentru care tin neaparat sa le verificam impreuna. Acestea nu va determina doar caracterul si personalitatea, ci si viitorul si diversele sanse de reusita.
AM O MARE VESTE PENTRU DUMNEAVOASTRA!
Viata dumneavoastra actuala nu este cea pe care o meritati!
In calitate de clarvazatoare, astrolog si numerolog pot sa determin cu precizie viata pe care ar trebui sa o aveti. De exemplu, va pot spune daca sunteti o persoana „norocoasa" sau mai degraba „ghinionista"...
Vraie VieOr, nici nu va puteti inchipui cat de uimita am fost sa constat ca existenta dumneavoastra nu coincide cu cea indicata de data si ora nasterii!!! As spune chiar ca va aflati la extrema existentei privilegiate pe care o meritati!
Dar atunci, ce s-a intamplat? Viata pe care ar trebui sa o traiti este plina de fericire, bucurii, bani si succese... Cu toate acestea, bucuria, fericirea si mai ales banii nu fac parte din viata dumneavoastra. As spune chiar mai mult: ca este exact CONTRARIUL!
ESTE ADEVARAT, NU-I ASA?
Daca ceea ce vad pentru dumneavoastra este corect, in acest moment aveti datorii de inapoiat, facturi de platit, speranta de a castiga la jocurile de noroc nu se confirma niciodata, singuratatea si problemele va coplesesc...
Vedeti domnule Costica, stiu ca am dreptate. Pentru un motiv anume pe care nu l-am descoperit inca, in prezent traiti o viata care nu v-a fost destinata, ceea ce este absolut NEDREPT!
Totusi, nu este prea tarziu sa schimbam aceasta situatie, daca actionam ACUM!
Cu ajutorul sfaturilor mele, veti regasi foarte repede ADEVARATA VIATA, cea care ar fi trebuit sa va apartina de la inceput!
Acum, cand cunoastem cauza situatiei dumneavoastra actuale, este usor sa gasim solutia prin care veti regasi cat mai repede posibil ADEVARATA VIATA, viata in care banii si fericirea curg in valuri!
Vraie Vie
Da, domnule Costica, cunosc solutia cu ajutorul careia va veti redobandi ADEVARATA VIATA, cea in care Norocul, Fericirea si BANII domnesc!
Dar inainte de a continua, trebuie sa va marturisesc un lucru foarte important...
Cititi in continuare domnule Costica, deoarece este EXTREM DE IMPORTANT!
Trebuie sa stiti ca aveti foarte putin timp pentru a actiona! De fapt, a trecut mult timp de cand traiti o viata care nu va apartine, iar daca veti continua in acelasi mod, foarte curand nu voi mai putea schimba nimic! In consecinta, riscati sa traiti pana la sfarsitul zilelor aceasta existenta trista si anosta pe care o aveti in prezent si care, va amintesc, NU V-A FOST DESTINATA! Nu cred ca va doriti un asemenea lucru, nu-i asa? Din acest motiv trebuie sa actionam ACUM, fara a pierde nici macar O CLIPA!
Iata ce voi face pentru a va ajuta sa REGASITI CAT MAI REPEDE ADEVARATA VIATA!
Voi realiza pentru dumneavoastra o "Mare Actiune Telepatica Intensa" al carei scop va fi redobandirea vietii frumoase si bogate care va apartine si pe care nu ar fi trebuit sa o parasiti niciodata.
Vraie VieLa cateva saptamani dupa realizarea acestei "Mari Actiuni Telepatice" , veti incepe sa observati primele schimbari majore, benefice. Dupa doar cateva luni, totul va reveni la normal. Veti avea din nou VIATA ADEVARATA, veti putea sa profitati in sfarsit de toate bucuriile si fericirile atat de meritate, care va asteapta si de care ati fost lipsit atatia ani.
Dar, pentru ca aceasta "Mare Actiune Telepatica" sa isi faca efectul, voi avea nevoie de ajutorul dumneavoastra.
VOI REVENI LA ACEST ASPECT CEVA MAI TARZIU
Domnule Costica, trebuie sa va spun:
Viitorul apropiat va rezerva noi (si importante) sanse, mai ales pe plan FINANCIAR! Vraie Vie
Da, este adevarat, odata ce veti intra din nou in VIATA ADEVARATA, va veti bucura de o existenta mai bogata si mai frumoasa decat v-ati fi putut imagina vreodata...
Veti castiga BANI! In timp ce pana acum abia daca puteati face fata problemelor financiare. Da, domnule Costica, semnul dumneavoastra astral nu se inseala, va numarati printre cei care castiga BINE LA JOCURILE DE NOROC! Personal, nu am nicio indoiala: ar trebui sa faceti parte dintre aceste persoane care castiga MILIOANE la jocurile de noroc. In rest, vad o veste foarte buna din acest punct de vedere in jurul datei de 24 Iulie 2012!
Vraie Vie
Norocul va va insoti! Dupa ce v-a ocolit atata timp, isi va deschide in sfarsit bratele oferindu-va oportunitati frumoase si importante de schimbari, mai ales in privinta banilor! Da, va pot asigura domnule Costica, in scurt timp BANII vor navali in viata dumneavoastra!
Sentimentele si relatiile dumneavoastra se vor schimba! Stiti cat de greu este cateodata sa nu aveti cui sa va destainuiti, sa nu aveti un umar prietenesc pe care sa va sprijiniti... Odata ce veti reveni in viata dumneavoastra adevarata,Vraie Vie va veti vedea inconjurat de prieteni adevarati a caror existenta nici macar nu ati banuit-o si care va vor ajuta in fiecare zi a vietii.
Iata deci o existenta cu totul noua care va asteapta in doar cateva saptamani, cu conditia ca astazi sa luati decizia corecta...
Acum insa, este momentul sa va vorbesc despre cele 3 imagini speciale pe care vi le voi trimite.
Iata ce va trebui sa faceti cu cele 3 imagini pe care le veti gasi in coletul dumneavoastra...
ESTE FOARTE IMPORTANT
Am adaugat aceste 3 carti speciale reprezentand trei dintre cele mai puternice Zeite Hinduse.
Prima se numeste Zeita Lakshmi, renumita pentru inclinatia sa deosebita pentru pace si incredere... A doua se numeste Shakti, Zeita luptelor si a Victoriei... In fine, a treia poarta numele Devi.
Vraie Vie
Dupa ce veti primi aceste 3 Zeite va voi ruga sa faceti ceva foarte special, dar obligatoriu. Va voi ruga sa asezati prima Zeita, Lakshmi, sub pat, pe directia pernei.
Va voi ruga sa luati a doua Zeita, Shakti si sa o tineti la dumneavoastra, in portofel sau geanta.
In fine, cea de-a treia Zeita, Devi, va voi ruga sa o asezati in camera in care dormiti. Aceste imagini va vor deschide calea catre ADEVARATA VIATA. Sunt fericita sa va pot oferi gratuit aceasta protectie.
Odata ce veti avea in mana dumneavoastra cele 3 Zeite, inainte de a le aseza pe fiecare dintre ele in locurile pe care vi le-am indicat, asezati cele 3 imagini pe inima si miscati-le circular timp de 1 minut, indiferent in ce directie. Nu ezitati. Aceasta actiune este obligatorie pentru ca marile schimbari atat de asteptate sa aiba loc.
Acum este momentul sa ACTIONATI, domnule Costica!
Daca doriti ca totul sa revina la normal, daca doriti sa regasiti ADEVARATA VIATA, viata plina de fericire, iubire si bani, de care ati fost privat intr-un mod atat de nedrept, trebuie sa actionati acum, fara a mai pierde nici macar o clipa. Amintiti-va ca lucram contra timp!
Credeti-ma, domnule Costica, este nedrept si anormal sa continuati sa va luptati zi de zi cu greutati si probleme care va coplesesc, in timp ce viata dumneavoastra ar trebui sa fie doar FERICIRE, BUCURIE si BANI!
 Astazi aveti 2 solutii: ori va decideti sa actionati acum si o viata noua va va astepta in doar cateva zile, ori nu reactionati si veti risca sa continuati aceasta existenta trista si anosta, care, dupa cum bine stiti, NU ESTE CEA PE CARE DESTINUL V-A OFERIT-O!
Sunt sigura ca veti lua decizia buna.
De aceea astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra pentru realizarea "Marii Actiuni Telepatice Superioare".
Curand, viata dumneavoastra va lua o turnura noua si extraordinara, ceea ce ma face sa fiu foarte fericita.
Astept cu nerabdare vesti de la dumneavoastra,
A dumneavoastra devotata,
Vraie Vie
PS: Chiar daca stiu ca banii nu vor inceta foarte curand sa fie o problema pentru dumneavoastră, vreau sa va ofer o reducere "speciala"pentru realizarea "Marii Actiuni Telepatice Superioare". Consultati pagina alaturata, click aici
De asemenea, va ofer un extraordinar talisman de protecţie numit "lotus cu 7 chakre", sub forma unui pandantiv magnific! Vraie Vie
Acest talisman pe care am deosebita placere de a vi-l oferi astazi va va permite sa "deschideti", sa dinamizati si sa armonizati cele 7 "Chakre".
Dupa cum bine stiti, "Chakre" sunt acele puncte dispuse in 7 parti ale corpului, care va controleaza echilibrul, puterea asupra vietii, relatiile si reusita.
Vraie Vie
Atunci cand "Chakre" sunt in armonie, aveti un control perfect asupra sentimentelor si asupra vietii in general, datorita unei forte personale intense. In caz contrar insa... veti fi "victima" emotiilor negative, iar discernamantul si forta vor lipsi cu desavarsire. Astfel, viata dumneavoastra va fi in dezechilibru.
Corespondenta celor 7 Chakre
Vraie Vie
1. Siguranta, forta sexuala, ancorare in realitate
2. Echilibru emotional, armonie si liniste interioara
3. Forma, dorinta de afirmare, putere, incredere
4. Intuitie, sentimentul de a fi iubit si protejat
5. Simtul comunicarii, respect de sine si fata de ceilalti, simtul dreptatii
6. Clarviziune, discernamant, capacitatea de a lua deciziile corecte
7. Constiinta colectiva, legatura cu universul, sentimentul unitatii
Iata o scurta lista a persoanelor pe care le-am ajutat deja...
Toate aceste persoane imi multumesc
Esmeralda, sunteti extraordinara, pana acum nu v-ati inselat nici macar o data!... Aveti puterea de a ajuta oamenii... de a oferi ceea ce oamenii cauta si gasesc datorita dumneavoastra.
L. G., Alexandria

Esmeralda, ajutorul si sfaturile dumneavoastra mi-au permis sa realizez un proiect financiar in care nu mai credeam. Sunt fericita ca v-am cunoscut.
A. P., Mizil

Esmeralda, datorita dumneavoastra am aflat lucruri pe care nu le voi uita niciodata. Multumesc.
Paula B., Barlad

Esmeralda, fara indoiala mi-a salvat viata! Ii sunt recunoscatoare pentru interventia sa. Cred in puterile sale. Multumesc Esmeralda.
N. N., New York

...vreau sa va multumesc din INIMA caci ajutorul pe care mi l-ati oferit este nepretuit... speranta unei vieti mai bune... am regasit iubirea, siguranta financiara... bucuria vietii...
Christian D., Marles les Mines

De cand ne-am cunoscut, linistea a patruns in viata mea si datorita sfaturilor dumneavoastra am iesit din intuneric. Va multumesc din suflet.
Marie B., Bourgoin Jallieu

Sunt mai sigura de mine si ma simt bine in pielea mea. Am un nou loc de munca... datorita dumneavoastra. Multumesc Esmeralda... Am incredere deplina in dumneavoastra...
Jeannette T., Vichy

Draga Esmeralda, de cand v-am cunoscut, viata mea a trecut prin multe schimbari... Am impresia ca am din nou noroc... Va datorez multe si va multumesc pentru ca mi-ati fost mereu alaturi si m-ati ajutat sa regasesc o viata mai buna pentru mine si cei dragi.
B. O., Montivilliers
As vrea sa-mi exprim recunostinta pentru prezicerea pe care mi-ati facut-o. Totul, dar absolut totul s-a intamplat asa cum ati spus. Este incredibil.
I. G., Ref.: 75013

Tin sa va multumesc pentru sprijinul dumneavoastra. Ati prezis corect sanse nesperate, extrem de importante.
M. F. G., Ref.: 041282

Evenimentele pe care le-ati prezis au avut loc pe parcursul ultimilor ani. Tot ceea ce mi-ati promis s-a intamplat exact asa cum ati spus. Evident, viata mea a beneficiat din plin de pe urma sprijinului pe care mi l-ati oferit.
Jocelyne D., Ref.: 12903

Datorita interventiilor dumneavoastra, viata mea s-a schimbat. Mi s-au intamplat lucruri EXTRAORDINARE. Sunteti pur si simplu fenomenala. Am primit adresa dumneavoastra de la niste colegi. Acum, ma simt cu adevarat protejata.
Marina F., Giurgiu

Draga Esmeralda, evenimentele au avut loc in august exact asa cum ati prezis. In plus, perioada de sansa la jocurile de noroc, prevazuta in septembrie a avut drept rezultat un castig substantial. Alaturat veti gasi o copie a castigurilor mele (1.666 euro + 418 euro + 1.041 euro). In total, am castigat deja 3.125 euro.
Alan C.

Am primit scrisoarea dumneavoastra din 20 ianuarie. A doua zi, pe 21 ianuarie, am castigat marele premiu, un cec in valoare de 3.000 euro. Cred cu adevarat in dumneavoastra. Va multumesc din suflet.
L. M. din B.

Draga Esmeralda, cu aceasta ocazie tin sa va multumesc din tot sufletul. Numerele castigatoare la loto pe care mi le-ati dat au fost corecte. Astfel, am castigat 2.732 euro. Imi purtati noroc. Cu prietenie.
M. A. J. din Fr.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape