_ _

luni, 6 august 2012

Blogul altuia...

Nu ma feresc sa afirm ca sunt bloguri bune,mai bune ca acesta,care nu-i bun,bloguri foarte bune,fata de acesta care nu-i bun si bloguri pe care poposesc uneori cu mare placere si apreciez stilul fiecaruia dintre cei carora le sunt oaspete.
Ma feresc sa-l imit pe Ponta,copiind tot felul de la altii si  pe cei care-si scriu cu entuziasm publicistic,insemnarile vietii cotidiene.
E atat de simplu sa scriu cu ce-am inceput o zi oarecare si cum s-a derulat ea,pana la incheiere,incat nici nu ma gandesc s-o fac,din repulsie fata de insasi simplitatea ei.De aceea imi aleg cu fermitate,unde poposesc si ce voi citi.Am gasit anul trecut,un blog pe care-l voi aminti imediat,ce mi-a starnit interesul,insa l-am abandonat repede,dintr-un motiv banal.Chiar daca nu voi dezvolta acest subiect,voi dezvalui ce m-a determinat sa citesc doar din spatele blogului,acolo unde-mi sunt prezentate blogurile la care eu am subscris,mai exact,dupa autentificare si efectuarea celorlalte operatiuni pe blog,in cazul de fata,postare noua.
Ei bine,m-am asteptat,ca de fiecare data,cei carora eu le-am subscris blogurilor,sa primesc,un simplu multumesc si de ce nu un alt comentariu cat se poate de firesc.Nu sunt suparat nici pe departe,poate nici n-ar fi trebuit sa ma destainui in acest mod,dar as vrea ca acesti "bloggeri" prezenti zilnic pe internet,sa-si schimbe putin atitudinea.
Iata acum despre care blog este vorba si nu este singurul unde am avut comentarii si niciodata nu s-au obosit sa scrie doua cuvinte,insa pe care voi intra cu interes, simplitate si modestie,asa cum se prezinta si blogul meu,pe care incerc sa-l salvez de la un DELETE... http://ecaterina-sarmant.blogspot.ro/
La urma urmei,n-am nevoie de niciun comentariu,daca acesta nu e venit din suflet.Daca ati dat click pe acest link,mai departe voi stiti ce veti face.Un gand bun romanilor de peste Prut!Ramaneti cu bine , sa iubiti ca sa fiti iubiti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)