_ _

06 august 2012

Blogul altuia...

Nu ma feresc sa afirm ca sunt bloguri bune,mai bune ca acesta,care nu-i bun,bloguri foarte bune,fata de acesta care nu-i bun si bloguri pe care poposesc uneori cu mare placere si apreciez stilul fiecaruia dintre cei carora le sunt oaspete.
Ma feresc sa-l imit pe Ponta,copiind tot felul de la altii si  pe cei care-si scriu cu entuziasm publicistic,insemnarile vietii cotidiene.
E atat de simplu sa scriu cu ce-am inceput o zi oarecare si cum s-a derulat ea,pana la incheiere,incat nici nu ma gandesc s-o fac,din repulsie fata de insasi simplitatea ei.De aceea imi aleg cu fermitate,unde poposesc si ce voi citi.Am gasit anul trecut,un blog pe care-l voi aminti imediat,ce mi-a starnit interesul,insa l-am abandonat repede,dintr-un motiv banal.Chiar daca nu voi dezvolta acest subiect,voi dezvalui ce m-a determinat sa citesc doar din spatele blogului,acolo unde-mi sunt prezentate blogurile la care eu am subscris,mai exact,dupa autentificare si efectuarea celorlalte operatiuni pe blog,in cazul de fata,postare noua.
Ei bine,m-am asteptat,ca de fiecare data,cei carora eu le-am subscris blogurilor,sa primesc,un simplu multumesc si de ce nu un alt comentariu cat se poate de firesc.Nu sunt suparat nici pe departe,poate nici n-ar fi trebuit sa ma destainui in acest mod,dar as vrea ca acesti "bloggeri" prezenti zilnic pe internet,sa-si schimbe putin atitudinea.
Iata acum despre care blog este vorba si nu este singurul unde am avut comentarii si niciodata nu s-au obosit sa scrie doua cuvinte,insa pe care voi intra cu interes, simplitate si modestie,asa cum se prezinta si blogul meu,pe care incerc sa-l salvez de la un DELETE... http://ecaterina-sarmant.blogspot.ro/
La urma urmei,n-am nevoie de niciun comentariu,daca acesta nu e venit din suflet.Daca ati dat click pe acest link,mai departe voi stiti ce veti face.Un gand bun romanilor de peste Prut!Ramaneti cu bine , sa iubiti ca sa fiti iubiti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape