_ _

11 august 2012

Despre Google,oameni,ani,viata...


If This World Were Mine - Gerald Albright


Bine v-am regasit si sper sa fiti sanatosi si cu bucurii in suflet.Daca n-o duceti rau cu banii,atunci aveti toate motivele sa zambiti zilei de maine,mai frumos decat o face un om sarac si bolnav pe deasupra.Nu voi scrie despre nimeni din aceste doua categorii clar detasate in Romania,cu toate ca as putea umple imediat, spatiul destinat acestei postari,cu informatii despre astfel de oameni.Ceea ce imi provoaca greata(scuze pentru expresie),este simplitatea cu care tara mea este mulsa de grajdarii ei,care se inmultesc cu fiecare minut care trece.

Au trecut 48 din viata mea si am ajuns la capatul rabdarilor.Am luat parte la asa controversata Revolutie,am pazit Primaria din Cluj,in acele momente,aveam vise ca orice familist tanar pe-atunci,ma uitam la cele doua fete de gradinita si-mi imaginam o viata frumoasa,intr-o Romanie noua.SHT...m-am intors pentru cateva clipe inapoi in timp si n-am putut schimba nimic,e imposibil,n-am reusit sa-i inlatur pe Iliescu si acolitii sai,nici partidul condus de el,vai dar cati ani scursi,cu ei la putere,Doamne,de ce nu s-a impuscat Nastase(nu stiu cate vile,tablouri si case..),atunci?
Mi-e rusine sa ies in Europa !Mi-ar fi rusine sa plec oriunde in lume,mi-e rusine chiar sa ma joc pe internet poker,inainte de a se afisa tara de unde esti,jucam cu denumirea orasului meu in limba engleza(Saint Nikolaus Great),pentru Sannicolau Mare,sau in germana pentru Cluj(Klausenburg).

Cersetorul
                de Adrian Paunescu

La coltul strazii e un cersetor
Cu mâna-ntinsa,catre-o alta lume
Decât aceea unde,fara nume
El ispaseste râsul tuturor.

Adolescentii se mai tin de glume
Si-i pun în palma semne de-ale lor,
El e batrân si întelegator,
Cu noi,cu toti,dar cu cei mici anume.

Si cine observa,intr-o doara,
Ca el e-aici din vremuri de demult,
Imperturbabil,în acest tumult,
El,cersetorul,a uitat sa moara.

Sub zdreanta lui,minunea se-ntrupeaza
În el e Dumnezeu,ce sta de paza.

Google,are pentru mine surpriza de a-mi acorda nota 2 in ce priveste Page Rank-ul si n-am decat sa le multumesc.(cat de modest sunt,asa-i ?)http://ro.wikipedia.org/wiki/PageRank


Paul Jackson Jr. -I Want Jesus To Walk
Voi merge la culcare,azi,am de cosit iarba in gradina,de cules cartofii(mici),vai,nici ploaie nu ne-a mai dat D-zeu,atata ne iubeste...!Voi glumi,spunand ca El,le da la cei care au mult...si mai mult, iar pe cei saraci ii lasa sa se chinuie.Noapte buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape