_ _

21 ianuarie 2013

Prima zi



Sunt mic,intr-o lume mare si rea.Dar eu nu pot distinge inca multe,chiar daca in fiecare zi imi dau silinta sa fiu "la inaltime".Am doar 3 ani si doua luni,sunt inocent si optimist,chiar daca nu stiu ce inseamna asta.Eu cred ca optimismul ce-l port,este transmis de bunicul meu ce scrie aceste randuri,celor care ar trebui sa contribuie,cu tot ce pot ei mai bine,ca viata mea si a celor din jurul meu sa fie una fara lipsuri si plina de surprize faine si placute,la fiecare etapa a ei,pentru ca sunt cateva,dupa spusele lui TOTY,bunicul meu.II spun asa,pentru ca nu pot sa pronunt Costi,e mai greu la inceput,insa de azi,din prima mea zi de gradinita in Romania mea si a bunicului meu,ma gandesc sa progresez si sa fac surprize celor dragi mie.Bunicul mi-a vorbit,in treacat despre USL,ca se gandesc la copii,la batrani,la toti cetatenii Romaniei,asa cum nu s-au mai gandit pana acum.Ma uit la bunicul meu si acesta zambeste,oare de ce?O fi stiind el ceva si inca nu-mi spune?Uff ce bine ca a inceput Clubul...Clubul lui Mickey Mouse.Stiti ce mult imi place?
Era sa uit,stiti ca azi,am spus mamei si bunicului ca eu vreau sa mai stau la gradinita si nu vreau acasa,chiar daca programul era la final?Am primit si un cadou mare,in care am gasit atat de multe lucruri incat ne-am mirat cu toata trupa hehehehe:-)
De-abia astept sa merg maine la gradinita...la ce s-o fi gandit bunicul,ca-l vad asa ingandurat,oare ce inseamna USL?Noapte buna!

2 comentarii:

  1. Costi nu te astâmperi,în loc să stai cu nepoţii,să le spui poveşti, baţi drumurile lumii în lung şi în larg.Drum bun, uşor şi frumos.E clar, suntem nişte rătăciţi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt acasa de cateva zile,am reusit sa spun aseara o poveste micutului"scolar"si am adormit inaintea lui.Multumesc Mihai...!Ai dreptate,sunt mai mult decat un ratacit!Voi scrie cine sunt eu...poate.:-)

    RăspundețiȘtergere

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape