_ _

22 ianuarie 2013

Vis descult si uitare

          Vis descult

Alerg descult pe pietrele uitarii,
Ranit demult de valurile marii
De valuri uriase ce s-au spart
De dorul ei,cea cu parfum inmiresmat.
Alerg descult pe nori,deasupra marii
Sa pot vedea tot ce am dat uitarii,
Sunt trist,alerg si...stau pe loc
Ranit de nori si inspumate valuri,
De tot ce eu am dat uitarii.
Privesc spre mare,apoi in zori
Alerg descult pe pietre,stanci si nori
Te-astept apoi sa vii,cu un buchet de flori. 


           Uitare


Cu pasii mei strabat cararea vieti-n care
Te-am cunoscut,ca mai pe toti dealtfel,
Am asteptat,apoi,ca tu sa-mi spui
Ca viata asta-i plina de pacate.
Te-am asteptat cum mi-ai spus
M-am uitat dupa fiecare zi care s-a dus
Acum eu ma strecor in timp prin spatiul vietii
Si vreau sa uit,sa ma cuprinda racoarea diminetii.





 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape