_ _

09 martie 2013

Peste otelul german, s-a pus rugina romaneasca.

"Noi suntem poporul uman (omenesc)" - minunat, briliant, genial, fantastic. Excelenta denumire pentru un popor. Hai sa-l educam, apoi ii dam si o tara,scria Johny Richards (discuție • contribuții). .Ma pot referi la Germania,pe care in timp,eu unul am iertat-o,pe poporul german,l-am iertat,pentru felul cum a stiut sa accepte o astfel de istorie,cum a fost cea petrecuta sub comanda celui mai de temut cancelar german...adolf hitler.Nu este o lectie de istorie,nici pe departe,vreau doar,sa remarc atitudinea de "necivilizati" si plina de rautate si ura pe care o afiseaza in ultima vreme cetatenii Germaniei,pe care-i invit pe meleaguri romanesti sa vada ca nu suntem cu totii tigani si ducem o viata aproape normala.Am scris asa despre viata noastra,pentru ca alta nu avem,nimic nu se schimba in bine,oamenii din diverse zone romanesti,vor sa traiasca frumos,mult si cat mai bine,dar nu realizeaza pe cine aleg,atunci cand,parfumati si "drincaliti",se prezinta in cabinele speciale pentru alegeri,se aduna apoi sa inchine cate-un paharel in cinstea baronilor besinosi,carora le pasa numai de burdihanul cel mare si unsuros,de afacerile murdare,ce le aduc bunastare,lor si membrilor de familie,care se lafaie pe bani publici,europeni,sau nu.
Sigur ca voi gresi daca le voi spune germanilor,nazisti,sau daca voi folosi un singur cuvant la adresa poporului,acela fiind hitler,insa,ma doare cand intr-un glas,ei ne spun tuturor tigani.Pentru mine inseamna dispret,umilire,fara drept de replica,supunere,resemnare.Vremurile istoriei zbuciumate in care si-au pierdut viata milioane de oameni,la indemnul unor tirani,au trecut si urmele chiar daca nu se mai vad,inca mai pot avea ecou,daca se dezgroapa trecutul.Acesta nu trebuie totusi rascolit,e imperativ ca sa ne intelegem,sa fim intelesi,noua nu ne-a fost deloc usor atat de multi ani,sub teroarea comunista si nu ne este nici acum,cand aceeasi,cu chip mai uman,ne conduc destinele,care incet,incet se sting,odata cu trecerea fiecarei primaveri,pe care-o asteptam mereu si mereu cu ardoare.
Eu n-as vrea sa fiu neamt,sau spaniol,nici elvetian sau francez,n-as vrea sa fiu nici un alt fel de cetatean al Terrei,eu am avut nenorocul sa ma nasc aici,am avut in schimb norocul sa copilaresc pe malul Somesului Mic,langa moara care in timp a fost parasita,dar in care si-a petrecut copilaria,un fost prieten de joaca si de scoala langa moara si Somesul unde m-am indragostit prima oara,de Kati fata blonda maghiara,din Cluj si pe care o asteptam tremurand de emotii,in vacante,la bunici.N-as vrea sa fiu nici ceea ce sunt,sa astept pana la sfarsit ca acesti grajdari,mulgatori de tara,sa-mi daruiasca fericirea de a ma simti roman,demnitate pe care o pierd parca,cu fiecare moment scurs din viata mea,condus fiind azi in societate,de stanga comunista,de cei,pe care atatia ani,i-am suportat si le-am indurat furaciunile mari,pe care noi romanii,i-am incurajat sa se imbogateasca,cei carora nu le-a pasat atunci cand minerii,chemati la Bucuresti de barzaunul zambaret,au omorat oameni nevinovati scriind istorie manjita de sange.Tare mi-as dori sa-i intalnesc,pe cativa din "elita"politicii noastre,sa le pot apoi intoarce spatele,asa cum ar trebui s-o faca toti romanii, atitudinea asta putand insemna si schimbarea mult dorita.
As vrea sa fiu respectat,asa cum in schimb eu ii respect pe toti cei care intamplator sau nu,trec prin viata mea,cu care-mi impart bucatica de viata pe pamant,as vrea sa-mi vad copiii si nepotii surazand la fiecare rasarit si apus de soare,destinele unei vieti linistite si decente,sa se afle in mainile unor romani adevarati nu in a celor care peste noapte isi umplu conturile de bani si terenurile cu imobile,peretii caselor cu tablouri celebre,care mituiesc si sunt mituiti si care la urma urmei,dupa modul in care conduc destinele unei natiuni,sunt niste prosti,necrescuti,porci in Armani si X5 sau Porche si cel mai grav,condamnati la ani de puscarie pentru diverse infractiuni.Nu-mi sta bine sa scriu in aceasta maniera,chiar nu-mi pasa de ei,cata vreme eu sunt nevoit din cauza salariilor mici si a tuturor cheltuielilor exagerat de mari,sa lucrez in alta tara,unde sunt apreciat si platit.
Poate-as mai scrie,daca n-ar fi tarziu si mai am de lucru,chiar daca e aproape miezul noptii,dar ma opresc aici,cu gand bun,catre cei care-l au la randul lor,spre tot ce fac ei oriunde s-ar afla sa poarte in suflet numai caldura si prietenie,iubire,dragoste si bun simt.Va rog cititi articolul de mai jos si ganditi-va bine...


Gute Nacht alle Erdlinge und Außerirdische ...
Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape