_ _

25 mai 2013

Altfel de ploaie

Umbrela e la mine...
Ce bine e ca ploua si azi cu sentimente
Care-mi aduc aminte de-o cârpă,de o camasa,
Ce intr-o seara,eu ti-am dat-o
Asa,ca sa imi protejez minciuna.
Inca nu ti-am dorit nimic,vazand cum apa
Iti imbraca trupul,ca intr-o ploaie de iluzii
Si nici nu voi putea afla,cum ai sa fi vreodata,
Asa cum nu vei mai putea fi niciodata.
Ca doi naivi,de teama unui joc,
la care ne-am gandit deodat`
Fara sa stim,tinandu-ne de mana,
C-o sa (ne) pierdem si...dintr-o dat`
Te-am auzit clipind,printr-o minune,
Ai fi putut sa ma imbratisezi...
Ai fi putut sa te indragostesti,
In ploaia ta de sentimente.


Autor:Costi Pop
Weissenkirchen im Attergau
25.05.2013,Austria
...raspuns la:
http://suntfraiera.blogspot.co.at/2013/05/ploua-cu-sentimente

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape