_ _

sâmbătă, 25 mai 2013

Altfel de ploaie

Umbrela e la mine...
Ce bine e ca ploua si azi cu sentimente
Care-mi aduc aminte de-o cârpă,de o camasa,
Ce intr-o seara,eu ti-am dat-o
Asa,ca sa imi protejez minciuna.
Inca nu ti-am dorit nimic,vazand cum apa
Iti imbraca trupul,ca intr-o ploaie de iluzii
Si nici nu voi putea afla,cum ai sa fi vreodata,
Asa cum nu vei mai putea fi niciodata.
Ca doi naivi,de teama unui joc,
la care ne-am gandit deodat`
Fara sa stim,tinandu-ne de mana,
C-o sa (ne) pierdem si...dintr-o dat`
Te-am auzit clipind,printr-o minune,
Ai fi putut sa ma imbratisezi...
Ai fi putut sa te indragostesti,
In ploaia ta de sentimente.


Autor:Costi Pop
Weissenkirchen im Attergau
25.05.2013,Austria
...raspuns la:
http://suntfraiera.blogspot.co.at/2013/05/ploua-cu-sentimente

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)