_ _

31 mai 2013

Aprilie la timpul trecut

E rece-n seara asta de april`
Si m-am grabit inima-ti s-o bag in buzunar,
Chiar tu mi-ai oferit-o si n-am de gand s-o dau `napoi,
Tocmai ca esti copila,cu aceleasi vise,cu ochi negrii si mari
De parca nu te mai pot recunoaste,nici eu,nici altii
Vad totul nuantat si dureros,ceva ce-ti apartine
Sa nu-ndraznesti sa mi te ceri `napoi
E prea tarziu,inima nu-ti apartine
Chiar daca timpul trecut-a peste noi
Si nu-mi pasa deloc de tine.

Autor:Costi Pop

Weißenkirchen im Attergau - Oberösterreich

31.05.2013

Raspuns poeziei de mai jos:
http://suntfraiera.blogspot.co.at/2012/06/si-trece-timpul-poezie.html?

Dead by April - Losing You

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape