_ _

miercuri, 29 mai 2013

Bucati de suflet

Am incercat sa-ti sfaram sufletul in bucati,
Avand pe moment un zambet trist si sadic,
Apoi pe urme de ruj si ganduri nespuse,m-am asezat...
Si-am reusit ca sa filtrez din pulberea ce a iesit...nu toata,
Pastrand pe mai tarziu din ea,stii bine,
Ca nu pot suporta nimic si mai ales pe tine
Nici realitatea,nu e ceea ce pare,si-o ocolesc,
Tii minte c-am indemanare?
De ce sa ma ranesc,fugind de adevar,
Mai bine in minciuna,fals,iluzii,care pe mine 
nu ma dor.
Din pulberea ramasa,sa ma droghez as vrea,
E-atat de buna,e pentru fericirea mea
Ma reprezinta scena,nu e...nu e tutun
Cu gust de menta,ieftin,asculta-ma ce-ti spun.
Si sufletu-ti ramas ti-l voi fuma,e pulbere
Si in foite am sa-l asez 
Si-n vise sa-mi aduc aminte doar de mine,
Nici gand de cei ce ma urasc.
Incerc sa-i ard in suflet si nu pe buze,
Asa cum ti-ai dorit cu ale mele,intr-o fraza,resuscitand un vis....
Va fi al meu si-l voi dormi intr-una,fara sa sufar,stiu ca voi fi fericit,
Chiar de n-oi avea curajul,la infinit sa fiu...

Acesta,asa cum v-am obisnuit,este raspuns la versurile de aici:
http://suntfraiera.blogspot.co.at/2013/05/reteta-nefericirii.html?


No Mercy - When I Die

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)