_ _

22 mai 2013

Răspuns... busolei inimii(for a better world).

Cortina vietii fiecaruia dintre noi,s-a ridicat in momentul in care ne-am nascut.A fost si momentul in care am fost condamnati sa murim,dupa ce,in toate fazele vietii,ne-am confruntat cu tiparele tipografiei acesteia.Pentru unii "cortina" ramane subtire si pufoasa,mirosind a ce vreti voi mai placut,fiecare din noi,contribuind ca aceasta sa nu se ingroase prea mult,vantul vietii sa n-o poata adia,insa din nefericire,pasiunile noastre duc pe drumuri intortocheate uneori,ne lasam dusi de valurile inspumate ale vietii si ne resemnam spre final,cu miros ranced si putred,de mucegai,depus si imbibat peste cortina vietii,celor care nu ne-am putut regasi,in decursul intregii vieti.Dragostea,cea de care vorbim si pe care n-o daruim,iubirea despre care credem ca stim atatea si pe care n-o aratam nimanui,decat din spatele cortinei,stau inabusite de iluziile pe care ni le-am facut mereu si mereu,creduli la toate promisiunile venite de la toti regizorii vietilor noastre.Pasiunilor multora dintre ei,au dat nastere unor monstrii,care ne conduc destinele,sub cel mai uman chip posibil.Noi suntem spectatorii,noi suntem actorii,in fata sau spatele carora "Cortina",se va lasa,imbibata de fumul gros al inocentei pierdute si cautate in timp,dar niciodata regasita.Inimile noastre sunt mereu deschise,insa nu stim cum sa ridicam cortina,care se lasa fara sa ne dam seama,cu repeziciunea fiecarei secunde trecute,peste vietile noastre,ca o iluzie.

Ziua de ieri...e o iluzie.
În mintea mea și cea de azi
Si cea de mâine,ca aia de ieri,
Ziua de azi va fi,la fel,doar o iluzie.

Alalt
ăieri gândeam ca azi,era aceeași oră,
Am vrut să scriu pe un carnet...am renunțat
La fel ca ieri mi s-a întâmplat și azi,
În fine-am scris câteva rânduri,aproape-am terminat...

Mă tot întreb dacă e bine,
Să mă gândesc la ieri,la azi,la mâine,
Încerc să uit de toate aste`zile,
Privesc apoi cu ochii-nchișși mă gândesc la tine.

Iluzia de ieri 
și azi,ca cea de mâine,
E doar o părticică din ce a fost,ce e și ce va fi,
S-a scurs din timpul meu,iată,incă o zi
Și nu se știe-n lume,in veci,cât voi mai rătăci. 

Autor:Costi Pop                            
27 martie 2013

Weißenkirchen im Attergau
Austria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape