_ _

18 mai 2013

Unde erai...?




 ...iata aici poezia gasita pe facebook si link-ul:
https://www.facebook.com/alexandra.svet?hc_location=stream 


Unde erai cand te iubeam ca un nebun?
Azi te-ai intors dar tot ce-n mine ieri ardea
Azi este scrum. Si fum. Doar fum. Doar scrum...

Ieri mi-as fi dat si viata. Dar tu nu o vroiai.
Zambind nepasatoare, la brat strain mergeai. 
Traind din plin cand eu muream. Razand, cand eu plangeam.
In dezmierdari te desfatai, cand eu pe spini calcam.

Astazi ma vezi, astazi ma vrei,
Astazi ma cauti. Dar e-n zadar.
Azi nu mai ard, sunt scrum. Sunt fum. Sunt numai fum, sunt numai scrum...

Degeaba vii, degeaba vezi, degeaba auzi acum
Tot ce atunci n-ai vrut sa stii. Degeaba mana o intinzi
S-apuci ce-ai inteles acum ca era tot ce-ti trebuia
Astazi pricepi, dar e-n zadar.
Mai e doar scrum, doar fum.
A mai ramas doar fum, doar scrum....

Da, astazi stii, puteam avea tot ce-ai dorit candva
Dar n-ai vazut. Sau de-ai vazut, n-ai priceput
Te indrepti acuma tremurand spre flacara ce-ardea
Bucatile de suflet drag, din jumatatea ta
Gasesti doar scrum, doar fum....

Doar fum, doar scrum e tot ce-a mai ramas acum....
Unde erai cand te iubeam ca un nebun?
La brat strain... Pe un alt drum...

(sasha)



...iar mai jos poezia mea



Raspunsul meu e simplu...
Eram plecata,eram pe drum,ca un nebun
Da,m-am intors si am vazut doar scrum.Si fum.
Eram demult plecata,eram pe drum.

Ieri ti-ai fi dat si viata,dar azi,acum?Eu n-o mai vreau!
Zambeam la brat strain ca meritai
Puteai muri,ca eu traiam razand...
De tine,cand pe spini calcai.

Nu te mai vad,nu te mai vreau
Nu te mai caut,nimic nu e-n zadar.
Esti tu,doar scrum si nu mai arzi,
Ca esti doar fum.

N-am sa mai vin sa te mai vad,nici sa te-aud
Am vrut sa stiu si mana n-am s-o-ntind
Intelegeam ca nu era ceea ce-mi trebuia.Nu vreau sa stiu.
Nimic nu e-n zadar,esti doar fum,te-ai transformat in scrum.

Astazi si ieri stiam...ce mi-am dorit candva,
Si am vazut,era simplu de priceput
Ma-ndrept acum,senina,spre locul unde-i scrum,
Intreaga si cu sufletul meu drag
Si vad doar fum si vad doar scrum...

...e tot cea mai ramas acum.
Eram plecata cand ma iubeai,eram pe drum
Si nu eram cu tine,sti bine
Eram demult plecata,eram demult pe-alt drum.


Weißenkirchen im Attergau,Austria
18 mai 2013
Costi Pop



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape