_ _

02 iunie 2013

Clepsidra spartă

Cateva clipe moarte am adunat de pe covor
Ce trist s-au revarsat,din timpul iubirii noastre,
Pastrate intr-o clepsidra ce (am)s-a spart
Lasand urme de sange negru din sufletu-ti amar,
L-am alungat intr-un final,ca era sumbru si murdar...
De ce sa-ti fie dor,cand ai trait iluzii
In umbra amintirilor, vrand aripi ca sa dai iubirii
Ce plange,cu lacrimi,pe care le strangi in pumn,e-n zadar.
Te vad prin bezna simtirii tale,cum cauti ravasita sperantele,
Pe stanci si in prapastia rece.
Le vezi apoi pe toate-ndoliate,pe zdrente ale timpului
Ce din pacate a trecut si va mai trece.
Te vad apoi cu multe chei in mana,ale trecutului incatusat
Cu vise,de-ale tale,frumoase toate,dar si regrete
Cand stai sa te gandesti numai la ele,
La ziua cea dintai, cand mi-ai marturisit...
Ceva ce am ucis si n-a fost greu
In schimbul unor promisiuni si-acelea false.

aceasta poezie este raspuns celei de aici:
http://chezchrissy.blogspot.co.at/2013/05/regrete

Autor:Costi Pop

Weißenkirchen im Attergau - Oberösterreich

02.06.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape