_ _

duminică, 2 iunie 2013

Clepsidra spartă

Cateva clipe moarte am adunat de pe covor
Ce trist s-au revarsat,din timpul iubirii noastre,
Pastrate intr-o clepsidra ce (am)s-a spart
Lasand urme de sange negru din sufletu-ti amar,
L-am alungat intr-un final,ca era sumbru si murdar...
De ce sa-ti fie dor,cand ai trait iluzii
In umbra amintirilor, vrand aripi ca sa dai iubirii
Ce plange,cu lacrimi,pe care le strangi in pumn,e-n zadar.
Te vad prin bezna simtirii tale,cum cauti ravasita sperantele,
Pe stanci si in prapastia rece.
Le vezi apoi pe toate-ndoliate,pe zdrente ale timpului
Ce din pacate a trecut si va mai trece.
Te vad apoi cu multe chei in mana,ale trecutului incatusat
Cu vise,de-ale tale,frumoase toate,dar si regrete
Cand stai sa te gandesti numai la ele,
La ziua cea dintai, cand mi-ai marturisit...
Ceva ce am ucis si n-a fost greu
In schimbul unor promisiuni si-acelea false.

aceasta poezie este raspuns celei de aici:
http://chezchrissy.blogspot.co.at/2013/05/regrete

Autor:Costi Pop

Weißenkirchen im Attergau - Oberösterreich

02.06.2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)