_ _

26 august 2013

Austria e si a mea ?

Desigur ca Austria nu este tara mea,insa o iubesc inca din 1991,cand,tanar fiind,am fost in lagarul de emigranti de la 

Traiskirchen si dupa scurt timp m-am repatriat.Pentru ca ea,Austria

ma gazduieste si accepta din 5 in 5 saptamani,ma folosesc de aparatul de fotografiat,sa-i arat frumusetile si stilul inconfundabil de viata,al austriecilor.Sunt indragostit de ea,de Austria si am s-o respect,pentru ca merita.Pozele sunt realizate de pe terasa unui restaurant,profitand de peisajele care m-au inspirat.




































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape