_ _

miercuri, 21 august 2013

Doar poze...Innerlohen-Attersee,Austria

Nu e vorba de o criza a subiectelor,ce le-as putea scrie aci pe blog,ci mai degraba o criza de timp,cauzata de multitudinea lucrurilor ce le am de facut,de cand m-am intors din Austria,a doua mea tara de suflet.S-ar putea ca tara mea sa nu mai aiba loc,in sufletul meu,asa cum s-a intamplat vreme de aproape 50 ani...si ma gandesc in acest sens,la cei care-mi conduc destinele vietii,la coruptii si afaceristii,ce-si umplu conturile frecvent si cu mult tact.Tara mea a fost in inima mea,iar acum sunt suparat si dezgustat de politica searbada si fara culoare,bolnava si plina de ciuma.Voi incerca sa ma detasez de problemele care-mi macina viata,insa e greu si aproape imposibil.Fotografiile mele,nu le-am ridicat la scara artistica,chiar daca unele sunt pentru acest nivel.Bucurati-va de ele,bucurati-va de viata si faceti-o cat mai lunga si frumoasa.Sa fiti iubiti.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)