_ _

25 august 2013

Fereastra




Cand totul mi-a parut a fi poveste,
Un licar de realitate s-a ivit in zori,
Privind mesajul,ce-mi pare un vis,ce eu l-am mai avut,
Evit emotionat,sa il citesc,ce o fi oare?
Racoarea diminetii,ma-nvaluie,langa fereastra care,
Nu-mi aminteste de nimic legat de noi,de tine,
E doar in treacat in viata mea,o vad de 20 de zile...
Insa pe tine te am de-atata timp 
Si totusi nu esti langa mine.
Cat de pasivi am tot privit prezentul,
Care timid,s-a stins si s-a facut trecut
De ce s-a dus,cu noi ce va fi oare?
Si cat a mai ramas din drumul nostru,
Nici ca vom sti vreodat`, se pare.
Mesajul tau,ce l-am citit,e simplu,
Ai obosit,sa ma astepti.
Cu ochii inchisi privesc acum in zare,
De ce-am sperat,oare visez,ce bine-ar fi
Sa fie doar un vis,din care,
Sa ma trezesc iar langa tine.
Ca sa te pot privi cand dormi,
Ca sa te pot cuprinde-n brate,
Ce bine-ar fi ca sa visez,ca stau langa fereastra,
Pe care,de cateva zile o privesc si vad o lume,
Ce nu-i a mea,e-a lor,ce-mi sunt straini si care,
Nu stiu nimic din tot ce scriu,nimic din tot ce simt
Nimic nu stiu despre fereastra vietii tale,
Ce pentru mine s-a deschis demult,
Ce pentru mine,s-a inchis acum.
Sau,doar visez,e Freud prezent in mintea mea?
E o fantasma a oglinzii din fereastra ce o privesc acum,
Ea nu-i a mea,a mea esti tu,
Ce nu mi-ai scris nici un mesaj,e doar un vis
Despre-o fereastra oarecare si un mesaj,
Pe care eu nu l-am citit.
A fost un vis si un moment in care,
Printr-o fereastra am privit emotionat in zare,
Sa vad...nimic.
Cand totul mi-a parut a fi poveste,
Un licar de realitate s-a ivit in zori,
Privesc fereastra vietii noastre si ma intreb,
Cu noi,ce va fi oare?

Costi Pop
Zipf, Oberösterreich, Austria, Europe
30 iulie 2013












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape