_ _

duminică, 25 august 2013

Fereastra




Cand totul mi-a parut a fi poveste,
Un licar de realitate s-a ivit in zori,
Privind mesajul,ce-mi pare un vis,ce eu l-am mai avut,
Evit emotionat,sa il citesc,ce o fi oare?
Racoarea diminetii,ma-nvaluie,langa fereastra care,
Nu-mi aminteste de nimic legat de noi,de tine,
E doar in treacat in viata mea,o vad de 20 de zile...
Insa pe tine te am de-atata timp 
Si totusi nu esti langa mine.
Cat de pasivi am tot privit prezentul,
Care timid,s-a stins si s-a facut trecut
De ce s-a dus,cu noi ce va fi oare?
Si cat a mai ramas din drumul nostru,
Nici ca vom sti vreodat`, se pare.
Mesajul tau,ce l-am citit,e simplu,
Ai obosit,sa ma astepti.
Cu ochii inchisi privesc acum in zare,
De ce-am sperat,oare visez,ce bine-ar fi
Sa fie doar un vis,din care,
Sa ma trezesc iar langa tine.
Ca sa te pot privi cand dormi,
Ca sa te pot cuprinde-n brate,
Ce bine-ar fi ca sa visez,ca stau langa fereastra,
Pe care,de cateva zile o privesc si vad o lume,
Ce nu-i a mea,e-a lor,ce-mi sunt straini si care,
Nu stiu nimic din tot ce scriu,nimic din tot ce simt
Nimic nu stiu despre fereastra vietii tale,
Ce pentru mine s-a deschis demult,
Ce pentru mine,s-a inchis acum.
Sau,doar visez,e Freud prezent in mintea mea?
E o fantasma a oglinzii din fereastra ce o privesc acum,
Ea nu-i a mea,a mea esti tu,
Ce nu mi-ai scris nici un mesaj,e doar un vis
Despre-o fereastra oarecare si un mesaj,
Pe care eu nu l-am citit.
A fost un vis si un moment in care,
Printr-o fereastra am privit emotionat in zare,
Sa vad...nimic.
Cand totul mi-a parut a fi poveste,
Un licar de realitate s-a ivit in zori,
Privesc fereastra vietii noastre si ma intreb,
Cu noi,ce va fi oare?

Costi Pop
Zipf, Oberösterreich, Austria, Europe
30 iulie 2013












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)