_ _

duminică, 25 august 2013

Singur

Valuri ce vin din largul lacului albastru,
Se sparg la mal si nu e greu sa le auzi
Pietrele mari,crescute parca din adancuri,
Asteapta mute,apa,sa le rotunjeasca chipul.
Timpul ce se scurge prin ochii mei,
Vazand cum apa-mi modeleaza trupul
Ma face sa tresar,gandind la tine.
Nu vad,decat oameni si valuri,iar tu,
Nu esti decat in mintea mea,
Nu vad,decat barci,vele si oameni
Ce-asteapta valuri sa treaca peste ei
Asa cum timpul, o face, dupa bunul plac.
Nicicand acesta nu m-a intrebat vreodat,
De se sunt trist,de ce sunt singur,de ce tac...
Daca sunt suparat pe el,ca se scurge ne-ncetat,
Secundele acompaniind simfonii ale trecutului,
Trezindu-ne ca a fost ieri
Si azi va fi-n curand,ca de obicei,maine.
Timpul mi-a fost prieten chiar daca nu m-a intrebat
Daca am iubit vreodat`,cu adevarat,
Sau si mai mult de-atat,de cine si de ce am fost iubit,
Caci eu am si uitat.
Valuri ce se intorc din nou in larg
Incearca sa m-atraga printre corabii,
Spre cea a lui Ulise,s-aud sirenele,
Ce ma ademenesc,cu voci si trupuri senzuale,
In largul Universului,dincolo de stele
Deasupra lacului albastru,cu valuri ce se sparg la mal,
Pe muzica,ce-mi rascoleste sufletul,
Obosit de-atatea asteptari,
La marginea imaginatiei,dincolo de-a timpului masura,
Acolo unde-acesta sta pe loc,
Acolo unde-s fericit.
Asa incat intreb,unde e locu-acesta,
Ca eu de mult il caut si nu pot sa mai astept...
Azi inca e azi,mai e un ceas pana e maine
Si cine stie,poate,gasesc eu locul intre timp,
Acolo unde-mi este bine,sigur e-acolo,langa tine.


Costi Pop
 Zipf, Oberösterreich, Austria, Europe
Joi 01.08.2013














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)