_ _

25 august 2013

Singur

Valuri ce vin din largul lacului albastru,
Se sparg la mal si nu e greu sa le auzi
Pietrele mari,crescute parca din adancuri,
Asteapta mute,apa,sa le rotunjeasca chipul.
Timpul ce se scurge prin ochii mei,
Vazand cum apa-mi modeleaza trupul
Ma face sa tresar,gandind la tine.
Nu vad,decat oameni si valuri,iar tu,
Nu esti decat in mintea mea,
Nu vad,decat barci,vele si oameni
Ce-asteapta valuri sa treaca peste ei
Asa cum timpul, o face, dupa bunul plac.
Nicicand acesta nu m-a intrebat vreodat,
De se sunt trist,de ce sunt singur,de ce tac...
Daca sunt suparat pe el,ca se scurge ne-ncetat,
Secundele acompaniind simfonii ale trecutului,
Trezindu-ne ca a fost ieri
Si azi va fi-n curand,ca de obicei,maine.
Timpul mi-a fost prieten chiar daca nu m-a intrebat
Daca am iubit vreodat`,cu adevarat,
Sau si mai mult de-atat,de cine si de ce am fost iubit,
Caci eu am si uitat.
Valuri ce se intorc din nou in larg
Incearca sa m-atraga printre corabii,
Spre cea a lui Ulise,s-aud sirenele,
Ce ma ademenesc,cu voci si trupuri senzuale,
In largul Universului,dincolo de stele
Deasupra lacului albastru,cu valuri ce se sparg la mal,
Pe muzica,ce-mi rascoleste sufletul,
Obosit de-atatea asteptari,
La marginea imaginatiei,dincolo de-a timpului masura,
Acolo unde-acesta sta pe loc,
Acolo unde-s fericit.
Asa incat intreb,unde e locu-acesta,
Ca eu de mult il caut si nu pot sa mai astept...
Azi inca e azi,mai e un ceas pana e maine
Si cine stie,poate,gasesc eu locul intre timp,
Acolo unde-mi este bine,sigur e-acolo,langa tine.


Costi Pop
 Zipf, Oberösterreich, Austria, Europe
Joi 01.08.2013














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape