_ _

16 septembrie 2013

Regret

Asa este,dragi vizitatori,regret,pentru ca voi lipsi,din nou,5 saptamani,timp in care,voi fi departe de internet,chiar daca ma voi afla,intr-o tara,ce este un exemplu pentru multe altele,insa voi avea aparatul de fotografiat cu mine,iar la intoarcere,sa pot posta,din ele si pentru voi.Ati remarcat,poate,toate celelalte fotografii,facute in perioada 09 iulie-13 august,anul acesta,
evident si numai intamplarea a facut sa "potrivesc",in asa fel cardul de memorie al aparatului foto,in calculator,incat sa pot descarca sumedenia de poze.Cablul de transfer al datelor,il uitasem acasa,insa e bine,ca am reusit,dupa mai multe incercari,
sa gasesc,solutia salvatoare.N-a fost usor,pentru ca,oricine,care n-ar fi stiut,ar fi renuntat,din cauza ca nu sunt identice cardurile de memorie,al aparatului foto si cel al computerului,
cel din urma fiind mai mare.Ca sa scot cardul din laptop,am folosit,doua scobitori,neavand altceva la indemana,operatie pe care,am facut-o de mai multe ori,fiind vorba in final,de vreo 800 de fotografii...In sfarsit,nu cred ca ar fi trebuit s-o lungesc atata,cert e,ca-mi veti lipsi,stiind ca sunteti cativa deosebiti,care va intoarceti,uneori,aci,pe blog,sa-mi cititi poeziile,sa-mi vedeti pozele si in viitorul apropiat,sa-mi vedeti ultimele picturi,in acuarela,la care am lucrat,printre franturi,de timp liber...

Cu bine !
Ganduri bune tuturor!


"Emotie de Toamna" - Nicu Alifantis


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape