_ _

16 octombrie 2013

Femeilor din lume




Tie iti scriu, draga mea din Damasc,
Despre alte taramuri unde ai putea fi
Si tie frumusete din Egipt, dar va si intreb
De cand, n-ati mai avut un dram de fericire
Si sufletul de cand nu l-ati mai curatat,
Cu un amestec de liniste si pace si de iubire?
N-am sa va parasesc, nu inca, eu intre timp,
Ma-ndrept spre alta fiinta,
Iubita, mama, fiica, bunica, cine-o fi,
Din alte departari, de prin Ierusalim, sau Israel,
Nu pentru ca n-as sti, dar mi-e tot una,
N-as vrea deloc, ca sa va rascolesc...
Insa acolo unde Domnul s-a nascut,
Pace si dragoste, in veci as vrea.
Calatoresc prin lume-acum, ca sa alint durere,
Dar prin cuvinte, chiar nu pot...
Si ma opresc putin, de-i cu putinta in Iran,
Acolo unde vălul, ascunde, cred, multa tristete
Si vad cum norii negrii, trimisi parca deasupra voastra,
De o politica ce unul, n-o inteleg,
Se-aduna tot mai mult, intunecand parca Pamantul.
Cum de-as putea ca sa-i imprastii, doar cu gandul?
N-am cum sa reusesc, eu am mai incercat,
Nici nu va imaginati, de cate ori va stiu c-aveti probleme
Si care nu se mai opresc si vin mereu, mereu.
Protestul vostru, e inca neauzit si nevazut, de "surzi" si "orbi",
Care se-agata in fiecare zi, in multe locuri, ca si-ale voastre,
De o politica ce a canal mizer, miroase,
Dar care, lor, le-aduce multi, multi bani.
Se murdaresc cu ei, se spala si zambesc,
Ca-s mari si tari, ca niste bivoli si măgari.
Dar ce conteaza pentru ei...ca voi veti suferi,
Cum ati facut-o de mult timp si o veti face,
Daca-i vom mai lasa, sa-si faca jocurile murdare, din culise.
Eu, doar am gandit spre voi si catre alte taramuri,
Din Africa si India, acolo unde, prea multe rele vi se-ntampla,
Voua, femeilor, ce viata dati si-n asta parte a lumii albastre,
Asa cum e Pamantul nostru, vazut din cer.
Acuma voi calatori, cu gandul meu cel bun
Si nici nu stiu unde sa m-opresc,
Cand vad atata ura si dusmanie, lacrimi de durere,
De saracie si de nedreptate, de chin,
Ce-ndura fete, de mici, femei, ce au un nume,
Dar care, din pacate, e-n zadar.
Cine va sti sa spuna, adevarat ce se intampla si de ce,
Dar intrebarea-i cine va sti s-opreasca acum,
Tot răul, acolo indreptat?
Eu, daca as fi un Zeu, as face-o dintr-o dat`...
Si de acolo, cu puterea-mi mare, pe toti nedreptii, i-as indeparta,
Le-as face-o lume-n care, sa munceasca, fara sa fure
Si sa-si castige existenta, ca mine, ca tine.
De-as fi un Zeu, durere as lasa si lacrimi, ca sa fie,
Doar pentru cei care, de batranete, se duc,
In alta lume, cea de Sus,
S-o aibe doar copiii, care la randul lor,
Vor deveni intr-o buna zi, parinti,bunici.
In scurta vreme,daca as fi un Zeu,
Asa cum am facut-o azi cu gandul,
Iubire as lasa, in drumul meu si mai putina ura,
As face in asa fel, sa fie condusa lumea,
Pe continente, in state si tari indepartate,
Fara politicieni cu fete umane, cu conturi doldora de bani,
Fara ca tone de haine si de alimente,
De pretutindeni, sa se arunce in zadar.
As face-o lume, mult mai buna ca acum,
Sa nu mai suferiti si sa va bucurati,
De fiecare clipa a vietii...
Doar pentru asta ati venit pe lume,
Ca sa traiti frumos, pana la sfarsit, in liniste si pace
Ma rog in gand, in felul meu, atat de simplu,
Ca sa mai sper, cu voi alaturi,
Ca binele-ntr-o buna zi, va triumfa.
Chiar daca,acum, aici, de scris am terminat,
Gandul, spre voi, fiti sigure ca va ramane,
Dar din pacate, lumea rea, nici c-o voi putea schimba
Asa incat, versurile mele,
Sunt ca o picatura de ploaie, intr-un ocean...








Linz,Austria
15.oct.2013
Costi Pop















Dragii mei vizitatori, in decursul unui an, petrecut la intervale de timp, in Austria, am facut peste 7.000 de poze si n-am cum sa le postez pe toate, aleg din cele mai recente, cum sunt cele de mai sus.(12-13 oct.)
Toate bune...pe curand.
P.S.In seara asta, am avut putin timp acces la internet, doar ca sa postez aici, insa de saptamana viitoare, voi fi acasa si voi scrie din nou.Noapte buna de aici, din Linz.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape