_ _

vineri, 25 octombrie 2013

Singur(a)



Daca ai fi langa mine-acum,ti-as face bunatati ca sa mananci
Te-as pregati de noapte,sa te odihnesti,
Nu inainte,sa te am,doar pentru mine.
La teatru am putea sa mergem,sau la cinema,
La Roma,sau Paris,Londra sau Viena,ne-am putea gandi,
Chiar daca cina ar fi tarzie poate,
Eu doar pe tine te-as avea.
Daca-i fi langa mine-acum,povesti am spune celor mici,
Ca sa adoarma,cu gandul la lumea lor curata,pe care,
Noi le-o facem,nu ei,politicienii murdari,ca nu sunt oameni.
Te-as strange-n brate,daca-i fi aici,
As tresari de bucurie si m-as gandi,
Ca maine dimineata,va fi o noua zi
Cu tine-alaturi,mai departe sa pasesc in viata.
De-ai fi aici,muzica buna am asculta,
Ti-as spune-un banc,sa radem,chiar de nu ai vrea,
Ca nu-l stiu bine-al spune.
M-as cuibari la pieptul tau,inima sa ti-o ascult,
Sa-i multumesc ca esti aici si ca vei fi mereu cu mine,
Ti-as spune incet,ca te iubesc,de-ai fi aici
Si cat de mult eu te doresc,
Insa e trist,ca nu esti langa mine.
Ai fost si m-ai lasat sa spun 
Povesti de seara,celor mici,
M-ai parasit,cand nici prin gand nu mi-a trecut c-o faci.
De-ai fi aici...eu doar mi-am imaginat,
Ca as avea si eu pe cineva in viata mea.
Eu sunt aici,intr-un loc anume,din lumea asta mare,
Sunt singur si te-astept de-o viata,sa-ti soptesc,
Cat mi-e de bine langa tine si cat de mult eu te iubesc.
In care colt al lumii,in visul noptii mele sa m-opresc,
As da orice sa pot afla,in sufletul cui sa poposesc
Si sa raman o viata,sunt singur si as da orice,
Sa ma trezesc din somn,doar langa tine,
In fiecare dimineata,daca ai fi aici.



Zipf,Austria
23 sept 2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)