_ _

03 noiembrie 2013

Uneori am fost orb


Uneori am fost orb

Si n-am putut vedea cine esti,
Mereu am sa ma-ntreb de ce?
Era de-ajuns la soare sa privesc,
Apoi spre tine si sa-ti zambesc.
E prea tarziu acum,ca sa repar
Oglinda sparta din ochii mei,
Ce n-au putut vedea spre tine,
E prea devreme-acum,sa pot vedea spre noi.
Prea multe nu prea sunt de spus
Chiar daca ma agat de noapte,
Sa iti pot scrie cat de orb am fost,
Ca te-am pierdut,regret acum si fara rost.
Muzeul vietii mele,s-a inchis demult
Statui de piatra,nemiscate,stau in bezna,
Linistea sumbra e nevazuta si parca doare,
Mirosul de culori,din vechi tablouri simt.


Linz,Austria
02 oct 2013
Costi Pop




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape