_ _

duminică, 3 noiembrie 2013

Uneori am fost orb


Uneori am fost orb

Si n-am putut vedea cine esti,
Mereu am sa ma-ntreb de ce?
Era de-ajuns la soare sa privesc,
Apoi spre tine si sa-ti zambesc.
E prea tarziu acum,ca sa repar
Oglinda sparta din ochii mei,
Ce n-au putut vedea spre tine,
E prea devreme-acum,sa pot vedea spre noi.
Prea multe nu prea sunt de spus
Chiar daca ma agat de noapte,
Sa iti pot scrie cat de orb am fost,
Ca te-am pierdut,regret acum si fara rost.
Muzeul vietii mele,s-a inchis demult
Statui de piatra,nemiscate,stau in bezna,
Linistea sumbra e nevazuta si parca doare,
Mirosul de culori,din vechi tablouri simt.


Linz,Austria
02 oct 2013
Costi Pop




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)