_ _

marți, 17 decembrie 2013

Decembrie intr-un fel



Existenta vietii mele,se afla intr-o carte,
Din biblioteca Universului,
Ce-i un capitol din existenta noastra.
Pe fiecare fila,descopar sensul ei,
Raspuns la cautari,eu le gasesc,acolo mereu.
Nu mi-ar ajunge-o viata,ca sa le resfoiesc pe toate,
Nici nu mai am timp,a ma gandi,sa-mi fac vreun plan...
Se va depune praful,pe toate filele inchise
Si-apoi se vor ingalbeni si-usca,pe rand,
Ca foile de tutun,dintr-un hambar.
Cu sacu-mi plin de banalitati,adunate de cu primavara,
Iata-ma-n decembre,departe de ce mi-e drag
Cine m-ajuta,sacul sa-l golesc,
Iar timpul,sa-l opresc din loc?
C-am mai facut asta,o dat`si tot intr-un decembre,
Si mai nimic nu s-a-ntamplat,
Sacul e mereu tot plin,iar timpul,cateodata,
Iata, se scurge cum vrea el si mai ales,neobservat.

Innerlohen,Attersee,Austria
13.12.2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)