_ _

03 ianuarie 2014

Reflexie




Cand n-apoi 
te vei intoarce,
as vrea sa nu 
ma vezi,
ca-n alte dati,
cine sunt eu,
te-ai intrebat macar,
cine esti tu, 
sa stergi 
din amintiri?
Ar fi 
fost timpul 
nostru, 
tot din Univers
si nimeni
altcineva,
n-ar fi stiut
de ce vulcanul 
din inima-mi 
se va stinge,
mult mai devreme,
ca lumina vietii 
mele sa apuna.

Cand inapoi te 
vei intoarce,
opreste-te 
la jumatate,
priveste-ti viata,
asa cum numai 
tu sti sa o faci,
Priveste-ti 
intunericul
sinistru din
sufletu-ti pustiu,
Apoi, intoarce-te,
sa nu ma vezi,
ca-n alte dati.
Sunt trist(a),
dar cine ma vede,
cine m-aude?
Cine-mi 
ofera umarul,
sa pot a plange, 
cine?
Si cat va 
tine plansul,
poate-o zi,
sau doua saptamani,
o luna,
pana cand sufletul 
mi se va umple iar,
de dor, de a iubi.

Vrei sa sti,
ca toate astea-s 
chiar realitate,
N-ai decat 
s-o faci,
intoarce-te
si ai sa vezi,
ca nu mai sunt
pe-acelasi drum 
cu tine, intoarce-te 
si ai sa vezi.
Sunt trist(a), acum,
insa un lucru stiu,
Ca intre noi,
totul s-a terminat,
intoarce-te, sa 
nu ma vezi 
ca altadat`,
opreste-te la 
jumatate de drum,
ca sa-ti pastrez,
de-l meriti,
macar un gand...
cel bun.









Linz,Austria,
23 dec 2013
Costi Pop





Fotografia am facut-o aproape de lacul Attersee, pe care l-am surprins, invaluit in ceata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape