_ _

vineri, 3 ianuarie 2014

Reflexie




Cand n-apoi 
te vei intoarce,
as vrea sa nu 
ma vezi,
ca-n alte dati,
cine sunt eu,
te-ai intrebat macar,
cine esti tu, 
sa stergi 
din amintiri?
Ar fi 
fost timpul 
nostru, 
tot din Univers
si nimeni
altcineva,
n-ar fi stiut
de ce vulcanul 
din inima-mi 
se va stinge,
mult mai devreme,
ca lumina vietii 
mele sa apuna.

Cand inapoi te 
vei intoarce,
opreste-te 
la jumatate,
priveste-ti viata,
asa cum numai 
tu sti sa o faci,
Priveste-ti 
intunericul
sinistru din
sufletu-ti pustiu,
Apoi, intoarce-te,
sa nu ma vezi,
ca-n alte dati.
Sunt trist(a),
dar cine ma vede,
cine m-aude?
Cine-mi 
ofera umarul,
sa pot a plange, 
cine?
Si cat va 
tine plansul,
poate-o zi,
sau doua saptamani,
o luna,
pana cand sufletul 
mi se va umple iar,
de dor, de a iubi.

Vrei sa sti,
ca toate astea-s 
chiar realitate,
N-ai decat 
s-o faci,
intoarce-te
si ai sa vezi,
ca nu mai sunt
pe-acelasi drum 
cu tine, intoarce-te 
si ai sa vezi.
Sunt trist(a), acum,
insa un lucru stiu,
Ca intre noi,
totul s-a terminat,
intoarce-te, sa 
nu ma vezi 
ca altadat`,
opreste-te la 
jumatate de drum,
ca sa-ti pastrez,
de-l meriti,
macar un gand...
cel bun.









Linz,Austria,
23 dec 2013
Costi Pop





Fotografia am facut-o aproape de lacul Attersee, pe care l-am surprins, invaluit in ceata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)