_ _

24 ianuarie 2014

Carnetul



E-ntai,cand pe carnetul meu,mai trec un nume,e al tau...
As vrea,sincer,ca sa ma opresc,apoi sa-l rup,sa-l ard,
Ca timpul petrecut cu el,cu tot ce-nseamna iubire la trecut,
Cu tot ce am crezut ca-i bine,rau,ca sa dispara.
E-ntai si-ntaia oara,cand vreau sa ma opresc,putea-voi oare?
Ca niciodata singur sa nu fiu,ce-as putea eu face,
De tine as avea nevoie,dar cine esti,de-atatea ori m-am intrebat
Unde te pot gasi,ca te-as putea iubi,stiu asta,
Am sentimente,chiar tinute ascunse,
Nu le-am prea folosit si stii de ce?
Toate as vrea sa fie pentru tine,
Cand timpul putea-voi sa-l opresc,asa cum se va intampla,
Cand te voi intalni pe tine,intaia oara.


Sannicolau-Mare,Timis
24 ianuarie 2014
Costi Pop


First Time - Brandon Willis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape