_ _

vineri, 3 ianuarie 2014

Domnul "LA REVEDERE"





Hei,d-le "LA REVEDERE",am calatorit mult,
Ca sa-ntalnesc un om ca tine,
Ce la-nceput mi s-a parut ca este D-zeu cel bun,numai al meu,
Ce fericire-n mine am avut,cand visul parca mi s-a implinit...
Am stiut ca esti tu,cel mai potrivit pentru mine
Cea care-am cautat si asteptat prea mult
Si cate planuri aveam a-mi face singura,apoi cu tine.
Am rasturnat si cativa munti,ce imi pareau de nemiscat,
Insa cu tine-alaturi,atunci,am reusit si-am invatat,
Ce-nseamna ca sa fi iubit si sa iubesti cu-adevarat.
Hei d-le "LA REVEDERE",ce bucurie mare am si azi,
Langa cei doi copii,ai mei si-ai tai,pe care i-ai uitat
Si cata fericire ei mi-aduc,dar numai mie...
Ca tu esti,in lumea ta,ce mult regret c-am fost parte din ea.
N-ai fost decat un Casanova,care pe ascuns,ca un actor teribil,
M-ai aruncat din ale tale planuri si m-ai lasat sa ma intreb,de ce?
Dar sti ceva,de azi nici ca-mi mai pasa,nimic nu am,nicicand a-ti cere
Si tu nu meriti,"d-le",nici ca sa-ti spun,la revedere !

22 decembrie 2013
Zipf-Linz
Costi Pop



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)