_ _

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Notorietate



Dragostea este un joc,pe care l-am mai jucat
De-atatea ori,de multe ori inainte.
E-un joc in care-am fost doar singur uneori...
Oamenii incearca,doar sa fie impreuna,
Sincronul pasilor in doi,fiind imperativ,acelasi,
Altfel jocul,se termina,insa incepe altul,
Pentru ca dragostea,e un joc,pe care,
Am sa-l caut mereu,daca acesta nu poate merge mai departe.
Dragostea e un joc,pe care,noi il facem impreuna,
Ea este puternica si nu-i accepta pe cei care triseaza,
Jocul este al dragostei,celor care stiu sa iubeasca,insa,
Mereu va fi cineva,care,sa iasa din joc...
E-atat de simplu si-atat de complicat,stiti bine,
Si totusi iubirea nu are mai nimic a pierde,
Cat oamenii incearca,sa ajunga,impreuna,la final.
De-atatea ori,am fost indragostit,inainte,
Incat as putea continua mereu si mereu,
Nu m-am oprit de-atunci,e ceva care ma tine in viata,
Stiu cum sa-l fac,fara ca sa regret.
Iubirea e un joc si daca esti corect,nu pierzi....
Sunt azi indragostit de tine,este vreun loc disponibil,
Undeva,in inima ta?
Daca ai sti despre ce eu vorbesc,
Mi-ai deschide imediat,calea spre tine.
Eu am gasit-o,insa cheia e la tine,
Te-ai inchis,pe dinauntru,ranita in amorul propriu,
In turnul palatului de gheata,deschide-mi de vrei.
Iubirea e un joc fierbinte si eu pot sa il fac
Am incercat de-atatea ori si nu ma pot opri,
Ca sa-mi gasesc perechea,oriunde-ar fi,
Cea(cel) care,nu ma paraseste mereu,
Care stie cum sa il joace,sa ma castige,asa sunt eu.

Zipf,Austria
21 dec 2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)