_ _

sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Repetitia unui vis



Ti-aud numele in adancul inimii,
Oriunde m-as afla,in orice spatiu al vietii.
Culori din suflet,se-amesteca de un albastru nestiut de mine,
E-o combinatie de neintelegeri intre ele,asa cum nu voi sti,
Daca eu am existat vreodata si totul,nu-i decat un vis.
In el,erai si asta-noapte,cu altul si eu priveam,a neputinta
Fiori si stari ciudate-mi invadau fiinta
Si cate-as fi vrut sa fac,dar nu puteam,
Decat sa va privesc,sa tac.
O vesnicie mi s-a parut a tine totul,
Priveam,taceam,nimica nu faceam,doar gandul ma-nsotea,
Ca tu,din nou,in visele mele,esti cu-altcineva.
Nu stiu cat a tinut acest cosmar,in care,
Aproape de mine,in neputinta mea...e clar,
Ca nici de data asta,nu este noaptea mea,
Caci m-am trezit,iar patul odihnei mele,
Este gol,e doar cu mine,
Degeaba,mana-mi o intind,ca sa te simt,
Degeaba,ochii imi deschid,ca sa te vad,
E in zadar,ca tu esti prea departe...
Unde,cu cine si de ce,sunt doar vorbe,amestecate cu mister.

Zipf,Austria
26 decembrie 2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)