_ _

04 ianuarie 2014

Repetitia unui vis



Ti-aud numele in adancul inimii,
Oriunde m-as afla,in orice spatiu al vietii.
Culori din suflet,se-amesteca de un albastru nestiut de mine,
E-o combinatie de neintelegeri intre ele,asa cum nu voi sti,
Daca eu am existat vreodata si totul,nu-i decat un vis.
In el,erai si asta-noapte,cu altul si eu priveam,a neputinta
Fiori si stari ciudate-mi invadau fiinta
Si cate-as fi vrut sa fac,dar nu puteam,
Decat sa va privesc,sa tac.
O vesnicie mi s-a parut a tine totul,
Priveam,taceam,nimica nu faceam,doar gandul ma-nsotea,
Ca tu,din nou,in visele mele,esti cu-altcineva.
Nu stiu cat a tinut acest cosmar,in care,
Aproape de mine,in neputinta mea...e clar,
Ca nici de data asta,nu este noaptea mea,
Caci m-am trezit,iar patul odihnei mele,
Este gol,e doar cu mine,
Degeaba,mana-mi o intind,ca sa te simt,
Degeaba,ochii imi deschid,ca sa te vad,
E in zadar,ca tu esti prea departe...
Unde,cu cine si de ce,sunt doar vorbe,amestecate cu mister.

Zipf,Austria
26 decembrie 2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape