_ _

duminică, 5 ianuarie 2014

Tristete



Daca vrei,flori si pietre ca sa vezi,pe langa mine,
Atunci cand vantu-ti va sopti,in amintire,
Ca e momentul,din nou,ca sa vii,
Eu sunt aici,fi sigur,nu plec niciunde...
De vrei sa-mi povestesti ceva,ce s-a mai intamplat,
In viata lor si in a ta,
Asculta vantul,care bate,aproape ne-ncetat.
Poti crede,ca el vine la tine,fara vreun motiv?
El mai intai,se-opreste pe la mine,
Sporovaim,in felul nostru,despre tot ce vreau sa stiu,
Apoi,il trimit la tine,iar daca-ti faci un pic de timp,
Te rog sa vii...el iti va spune.
Sa nu crezi,ca nu te-aud,chiar daca taci
Nevrand sa-mi stingheresti locul,pe care-l ingrijesti,
Ba dimpotriva,spune-mi ce gandesti,eu pot sa te ajut,
Macar sa treci peste inca un hop.
Chiar daca sunt aici,nu sunt acolo,unde-as vrea sa fiu,
Vantul mereu e langa noi,si-acum,adie frunze,flori,pamantul
Si pietrele care nu mor,ele n-au viata,
Asa cum n-am nici eu...

Zipf,Austria
27 decembrie 2013
Costi Pop



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)