_ _

12 februarie 2014

Rugaminte Soarelui



Pamantul,l-am cuprins si azi,
A nu stiu cat-a oara,ca sa te simt
Si ochii mi-am inchis,sperand,
C-o sa mi te imaginez...
Chiar l-am rugat pe Soare,
Sa nu-mi orbeasca calea,cu lumina lui
Si-atat de iute,gasit-a un nor imens,
Unde s-a si ascuns,lasandu-mi umbre
Si mai tarziu,un cer mare,plin de stele.
Pe toate le-am vazut,dar nu ai fost
Niciuna dintre ele.
Daca-i fi vrut,te-as fi putut vedea,
Daca m-ai fi iubit,
M-ai fi lasat ca sa te vad,
Ca sa te pot simti.
Atat de bine te-ai ascuns,
Ca eu nu te-am putut gasi,
Asa de mult te-ai indepartat,
Ca eu sa nu te mai pot iubi
Si oricat de tare,pamantul s-ar roti
Chiar daca si maine-l voi cuprinde iar,
A nu stiu cat-a oara,dar cine stie
Si maine e o zi,sau poate-n asta primavara
Daca, Soarele ma va lasa.

Zipf,Austria
08 februarie 2014
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape