_ _

miercuri, 12 februarie 2014

Urmeaza-ma



Conversatia avuta imaginar,cu cineva necunoscut,
Ce-n mintea mea era-ntr-o noapte cu nesomn,
Ce mi se parea a fi normal,era parca o zi prelunga,
Si eu eram acelasi cred,sau poate putin schimbat.
Vorbeam in mintea mea cu cineva necunoscut,
Care-mi spunea aproape de final...urmeaza-ma...
Pe cine,unde,ma-ntrebam,doar eram singur si nu stiam.
Lumea credeam ca nu ma vrea
Poate si pentru ca-mi doream sa te gasesc,
Fie si prin intuneric...
Urmeaza-ma,imi spune necunoscuta-mi voce,
Ar insemna,sa ma indragostesc din nou de tine
Dar cine esti si ce curios ma simt acum,
E chiar tarziu,demult nu mai e miez de noapte
Si ma gandesc sa te urmez.
Dar cine esti si cum te pot gasi?
Ascult din nou la vocea-mi de alaturi,
Din noapte,cea necunoscuta
Ce imi vorbeste despre tine,de parca te-ar cunoaste,
Tresar si ma gandesc,ca poate te-a avut,de stie atatea
Cand te trezesti,chiar ce mananci,cu cine esti,
Daca zambesti,pe unde mergi si ce gandesti...
Nu, e prea mult,cine e vocea din mintea mea?
E doar o conversatie avuta,imaginar,cu cineva necunoscut.
Esti tu...doar tu poti ca sa-mi spui sa te urmez,
Stiu ce-am sa fac acum,vocea-m sa-ti urmez...
Inchid ochii,e noapte,ganduri imi dau de veste
Venind de-a valma printre voci necunoscute.
Si-mi este teama,ca-m sa adorm,
Vocea-ti,e undeva-ntre altele,
Care ma-ndeamna,toate,ca sa te urmez.
Cine sunt ele,cine esti tu,
Si ma intreb in plina noapte,cine sunt eu?
Urmeaza-ma...imi spune-o voce,care seamana cu a ta,
Vorbesc oare cu mine,cum de se-ntampla asta,
Sau poate ca esti tu si cred ca-s eu...
Mi-am incalcit si mintea,
Cum mi se-ntampla,cu firele de nailon,la pescuit
Si iata-n plina noapte,cu vocile necunoscute,
Ce sa ma fac,m-apuc la descalcit...
Urmeaza-ma...imi spune necunoscuta-mi voce
Si asta pot sa fac acum,chiar daca te voi trezi,
Gandu-mi acuma-l voi trimite,ca sa-ti sopteasca...
Urmeaza-ma si ai sa vezi,ca eu te voi iubi.

Zopif,Austria
06 februarie 2014
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)