_ _

16 martie 2014

Drum inchis



De ceva vreme,sunt captiv,in propria-mi existenta
Incerc,de-atunci,ca sa gasesc un drum,cat de ingust,
Sa ma strecor,daca-s putea,s-ajung la tine.
De timp,m-am tot rugat,ca sa m-ajute,
El a fost sincer de la inceput,
Facandu-ma sa inteleg,ca-i cer prea mult
Si nu e treaba lui,ca eu nu ma descurc,
Totusi,asigurandu-ma,ca mai e generos cu mine...
Vreo cativa ani,cam o suta trei zeci de mii,de ore
Si suficient,imi zice el,s-ajungi la EA
Si-n gluma,apoi imi spune,si la ELE...
Pai daca e asa,cat mi-ar trebui,ca sa gasesc o cale?
Nu cred ca ar dura mai mult de-o suta...de ore,
Sau poate nici atat,dar ma gandesc,
Ca pana ai sa stii ca vin,fiind ocupata,
Lucrezi,ori esti plecata,prea multe griji imi fac,
In mintea mea,te pot vedea cu altul,
Asa ca e mai bine sa te-ntreb.
Dar daca,nu stii nimica despre mine ?
Ori ai asteptat si tu,destul,ca cineva,
S-apara brusc,in viata ta,nu stii cum e,
Nu vrei ca sa-ti mai faci iluzii,
Esti trista acum,nu stii daca ma vrei
Ai asteptat prea mult si te-ai cam saturat.
Eu voi mai incerca si maine,ca sa gasesc cumva,
Sa ies,din propria-mi captiva,existenta,
O cararuie mica si ingusta,daca e,
S-o folosesc,chiar si cu ochii-nchisi
Numai s-ajung,la timp,s-ajung la tine.

P.S.Poate-mi vei spune,daca vin,
    Ca n-ai stiut de aparitia asta
    Si-atunci,sincer sa fiu,
    Poate,o viata-ntreaga-mi va lua,
    Ca sa ajung,asa cum am mai scris,
    Acolo unde esti...la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape