_ _

16 martie 2014

Ploaia e vant



Ploaia se-asterne din nou peste gandurile mele,
Ce s-au mai imbunat de ceva timp,,
De cand soarele mi-a incalzit parca
Si sufletul cuprins de-amar.
Ploua cu vant,ceata se lasa-ncet 
Peste pleoapele padurii,
Seara, e-aici aproape si eu privesc,cum norii,
Gonesc pe cerul plumburiu,de parca,
Ar vrea,s-ajunga undeva,la timp.
Vantul e ploaie parca,pe el il simti,nu-l vezi,
Doar murdaria lumii,cand e prea puternic si nervos
Si el o-mprastie,pe unde vrea...
Nu-i pasa nici de munte,nici de ape,
Nici de paduri,el bate.
Uneori,adie atat de usor,cand soarele-a apus,
Incat mireasma serii,cu-al meu dor,
Se-mpastie si vine catre tine.
Ce fericit as fi,sa stiu,ca atunci,
Cand la tine va ajunge,
Vei tresari si te vei gandi la mine.
Sa zicem,ca noi doi,ne cunoastem si suntem iubiti
Ne vom scrie,ne vom suna si vom vorbi,
Despre orice,despre noi,ce facem,
Cand ne vom revedea si-alte povesti,
Unele spuse aievea,iar in cazul asta,
Lucrurile sunt simple,
Doar timpul complicandu-le uneori.
Dar ce-am putea noi spune,cand suntem straini,
Vazand doar poze ale fiecaruia
Si-ai crede ca ne-am cunoscut demult.
Suntem straini,chiar daca ne-am scris uneori...
Si totusi e doar o adiere de vant,
Ce spulbera iluzii,planuri si vise,ne-ncepute,
Care au stat deasupra unor ganduri,
De vremuri aduse si de vanturi.
Am iesit in ploaie,care,nu e singura,
E acompaniata de puternicul Eol,
Eu parca sunt putin naiv,nu stiu de ce
Si vreau,ca ei,o clipa,sa m-asculte,daca vor,
In drumul ce-l au catre tine,
Sa duca cu ei,bucati din suflet,ce-mi apartin
Si care-s pline,toate, de iubire.

Innerlohen,Austria
22 februarie 2014
Costi Pop



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape