_ _

14 martie 2014

Portul-...continuare



Ora petrecuta in epava unui bar,
Din portul cel vechi,il stiti si voi,
Pe langa marinari-mecanici,
A fost printre putinele ore,pe care,
Le-am avut,atat de surprinzatoare.
Va intrebati de ce si asteptati sa scriu...
Am oare nevoie de putin ragaz,sa ma gandesc,
Sau poate ca nu,surpriza,face,
Ca dintre marinarii arsi de soare,robusti,
Unii chiar aratosi,sa vorbeasca,
Printre pahare cu rom si halbe de bere,
Unii mancand mustarul,bine-nteles cu mici,
Adusi de unul,de peste drum,
De la taraba unui mustacios,ce pare a fi turc,
Sau poate fi si grec,sau machedon,
Despre EA,femeia,cu care,eu m-am intalnit deja,
V-am si descris-o putin,nu demult,va amintiti?
Vorbeau razand,unii frumos,altii isi aratau incultura
Gasind cuvinte urate,erau la masa,doar,cu bautura...
A fost tarziu cand as fi vrut ca sa mai scriu,
Era-ntr-o zi de paispe,februarie,acum o saptamana,
Ce greu a trecut,dar ce conteaza,eu am revenit,
Asa cum am promis,ca sa termin povestea EI si-a mea.
Parfumul ce m-a tulburat,inca de cand se-apropia de mine,
Nu-l mai intalnisem,la vreo femeie,trecuta prin viata mea,
La fel ca frumusetea ei,pielea bronzata de soare,
Buzele ei fierbinti,ce-mi atingeau atunci,obrajii,
In semn de bun gasit,ochii de-un verde,
Ce mi-au patruns in minte,si-mi cotrobaiau prin ganduri,
Mainile ei delicate si puternice-n acelasi timp,
Mi-au atras atentia de la-nceput,
As fi vrut sa le sarut,sa nu ma mai opresc,
Sa le strang in palmele mele,iar buzele fierbinti,
Sa le pastrez in amintiri,chiar numai rujul lor,
De se putea,pe-un servetel pastrat de mine,
De pe epava unui bar,din portul vechi,ce-l stiti si voi.
Ei bine dragii mei,m-am descurcat,doar sunt un gentleman,
Cred ca asta n-ati uitat,apoi,
La scurt timp,dupa ce m-am prezentat,florareasa,
Cu care-n bar am discutat,
A aparut cu patruscinci de trandafiri,
Pe care mi-i-a pregatit si eu i-am oferit...
De la femeia cu flori,afland,ca este ziua EI.
Nici un alt scenariu,n-ar fi fost la fel de bun,
Ca acesta,scris acuma,pentru voi si pentru mine,
Cand totul a decurs,cum,sincer,n-am sperat.
Orele ce au urmat,petrecute cu EA,
Cina,la care m-a invitat,pe un debarcader,
Rustic,de altfel,curat si putin ciudat...
Si noaptea,pe care n-am s-o uit niciodat`,
Parfumul ei,pe care si azi il simt,e-acelasi ca altadat`.
Credeti-ma,nimic nu e adevarat,
Chiar daca EA, cu mine s-a maritat,
Trei prichindei apoi,pe rand,in viata noastra,au "aterizat".
Si iata-ma,i-am dat viata,scriind aici,la ce mi-am imaginat,
Ca eu si voi,sa le citim,apoi uita,ca sunt destule de facut,
In viata voastra si a mea.


Zipf,Austria
20 februarie 2014
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape