_ _

miercuri, 12 martie 2014

Portul




Ma-ntreb,ce caut in portul cel vechi,il stiti si voi,
Nicicand,nu m-am gandit sa am vreo treaba pe-aici
Si totusi am sosit acum vreo ora...
Timp petrecut printre mecanici-marinari,
In barul,ca o epava,cu nume,Ancora.
Sa nu ma credeti,nici acum,e doar o imagine,a mintii,
Caruia-i dau "viata",scriind cateva randuri,
Ca eu si voi,sa le puteti citi,apoi uita
Ca sunt destule de facut,in viata voastra si a mea.
Dar ce-o sa credeti despre EA ?
Nu stiu daca i s-ar potrivi,insotitoare de bord,
Sau cine stie,poate altceva,care nu-mi vine acum in minte
Dar ce conteaza,pentru Ea,venit-am,ca s-o vad,chiar s-o cunosc,
Doar pentru mine,ca si pentru voi,e o necunoscuta...
Iat-o ca vine spre mine si cand cititi,spre voi.
E inalta si bruneta,intr-un costum negru,camasa alba,papilon,
Curios,deasupra parului frumos si aranjat in coc,
Ii sade bine chipiul alb,sau sapca aceea de marinar.
Zambeste si ma-ntorc usor,crezand ca nu o face pentru mine
Si ma gandesc,ca poate-i place ce vede,
Puteti fi voi,barbatilor,insa,in strofa asta,sunt doar eu,
Un fel de gentleman,asa cum par a fi politicienii,
Intr-un costum Armani,pe care-am dat cosarca de bani,
Ceruti de unul,oarecare,ce iar m-a sunat intr-o zi,
Sa-i cumpar poate ceva,sperand c-am mai pastrat,
In vreo caruta,ceva bani...
EA,se-apropie mai mult,zambind si primul lucru este sa ma tulbur,
De parfumul,pe care nu l-am mai cunoscut,pe vreuna din camasi,
Sau pe-un pulover,pe niciun pardesiu,sau vreun costum al meu,
Dar nici pe pielea-mi,ce se vrea lasata atinsa,
Sarutata,parfumata de EA...femeia,ce mi-as dori,
Sa ma iubeasca acuma,doar pe mine.
Sigur ca v-ati fi asteptat,sa stiti ce s-a mai intamplat cu EA...
E tarziu, as fi vrut ca sa mai scriu,am renuntat,
Insa promit,c-am sa revin cu noutati din port,despre mine
Si evident,ce va intereseaza,despre EA.

Zipf,Austria
14 ferbuarie 2014
Costi Pop


A Shade of Blue-Incognito (Featuring Maysa Leak)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)