_ _

duminică, 16 martie 2014

Simple vorbe(ca pe Tarnave)


Luni,a fost si-acum o saptamana
Si m-am gandit la tine,
E singurul lucru,pe care-l 
Mai tin minte acum.
Marti,am calatorit
Cam aceleasi treburi le-am facut
Si m-am gandit la tine.
Miercuri,ca in celelalte zile,
Nu am prea retinut din ce-am facut,
A trecut oricum,si nici nu vreau,
Ca sa-mi mai amintesc,decat,
Ca m-am gandit la tine.
Joi as fi vrut sa uit de mine,
Cat de obosit am fost,insa,
Eu tot m-am gandit la tine.
Vineri,a trecut la fel,cred,si-s sigur,
Ca iarasi, m-am gandit la tine.
Ieri a fost sambata,
Din nou pe drum am fost,
Cu multe treburi,ce unele,
Nu si-au avut,chiar niciun rost,
Doar asta a contat,
Ca m-am gandit la tine.
Azi e duminica si orice-as fi facut,
Lucruri,pe care,inca nu le-am uitat,
N-a fost,o clipa-n care,
Sa nu ma fi gandit la tine.
Ce va fi maine,nu stiu,
Chiar daca as vrea,
Stiu doar atat,ca este luni si
Orice s-ar intampla,
Daca voi mai exista,
Sigur ma voi gandi la tine.

Innerlohen,Austria
23 februarie 2014
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)