_ _

24 aprilie 2014

Când voi muri...


Când voi muri, așterne-mi, pentru ultima oară, patul
Că să te mai pot simți, așa fierbinte cum ești,
Așa rece, cum la final, sigur, voi fi...
Ne vom cuprinde-n brațe, doar tu o vei putea-o face,
Cum mi-am dorit mereu, pe când "trăiam".
Îți aduceai aminte, că vrei, să mă simt femeie,
O oarecare, doar asta-ți doreai, apoi, parcă,
Eu nici că mai existam, dar nu-i nimic,
Te voi răci întâi, la sufletu-ți amar.
Te voi iubi, așa cum tu, nu mi-ai arătat vreodată,
Însă nu vei putea simți, eu voi fi plecată,
Acolo, unde n-aș fi vrut s-ajung.
Mi-aș fi dorit să fiu nemuritoare,
Alături de copiii mei, de mama și de tata.
Eu te-am iertat pentru răul ce mi l-ai făcut,
Privește-mă de ești aici, iubește-mă în sufletu-ți amar.
Nu lăcrima, că totul, acuma e-n zadar.
La tine, n-am să mă întorc,
Eu te-am iertat, dar nu pot să te uit,
Chiar dacă mâine, voi fi "ascunsă",
Și-acoprita-n întuneric, în mormânt...
Desprinde-ți brațele de mine, că te-am avut destul,
Tu nu m-ai meritat, iar eu, ca o naivă,
Am tot sperat și te-am crezut,
De fiecare dată, te-am iertat.
Nu-ți voi mai scrie, nimic acum,
Te las în lumea ta stupidă și iată,
Ce cred eu și de astă dată,
Că nu vei ști nicicând, de-s vie, ori sunt moartă.

Zipf,Austria
17.04.2014
Costi Pop


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape