_ _

01 noiembrie 2016

Dând sens vieții

Orice ai face,  
să știi,  
că te iubesc  
și-asta,  
se repetă mereu,  
e micul dejun,  
e prânz și cină,  
aer pur,  
oxigenându-mi  
iubirea,  
ce n-o mai știu,  
și totuși, o respir,  
dând sens vieții,  
așteptând primăvara  
să-mi surâdă,  
uitând  
de picurii de ploaie,  
călători ai toamnei,  
prezenți și iarna,  
lăsând uimire,  
pe chipul tău  
frumos,  
gândindu-mă,  
unde-am uitat  
poemul de iubire,  
scris în grabă,  
surâzând , melodiei  
ce-mi vibrează,  
prin simțuri,  
stând cu ochii,  
uneori închiși,  
sunetele ei,  
alunecând ușor,  
spre suflet,  
făcându-l,  
să tresară,  
întrebând,  
unde-i iubirea  
sinceră,  
de-odinioară ?  
Plouă și primăvara,  
dragul meu,  
mi-am imaginat,  
c-ai spus  
și vara, desculț,  
dansând în ploaie,  
ți-am răspuns.  
Fiori,  
ce se preling,  
prin simțuri,  
miracolul vieții,  
dorință,  
să te pot visa...  
Ce pot eu,  
face-acum, dacă,  
nu te mai pot iubi  
iar tu,  
închisă-ntre lăcáte  
parcă fermecate,  
nu mă poți ierta ?  
 
 
 
 
 
Undeva departe  
25 octombrie 2016




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape