_ _

joi, 28 februarie 2013

Asculta ingerii



Incepem rugaciunea anilor pierduti,
S-au adunat destui si am imbatranit
Incaruntim in timp si suntem obositi...
Ne-am regasit de mici pe drum batatorit.

Calatoria vietii s-a sfarsit aici,
Nebuni,saraci,fugiti de mici,
Sa nu lasati iar craniul de dorinti
Sa ne umbreasca clipele fierbinti.

E un perete alb ce ne desparte,
Culoarea ochilor fara lumina,
Nu vreau sa ma gandesc la moarte,
O viata avem si ea este sublima.

Bastonul,de culoarea ochilor pierduti
Te-ndeamna si conduce-amar
Ce vrei,ca sa te-ntorci la ochii nevazuti...
Trezeste-te iubito,nu e decat un biet cosmar.

Ma-nchin in fata ta,de dragul tau,
Te-am regasit in Universul vietii,
Ma-nchin petalelor de crin,
Ma-ngrop cu anii tineretii.

Din urma ceas azvarl in clopotul nocturn
Ca o naluca-n cel din urma ceas,
Din clopotul nocturn ca o naluca azvarl
In ceasul cel din urma,suspinand.

Asculta ingerii din noaptea regasirii,
Invata-i sa gandeasca omeneste
Incearca-ti visele-amintirii,
Arunca piatra mortii pamanteste.

Te vreau din dragoste,mi-esti scump odor,
O inima ce bate inca,al meu amor,
Privesc rapus de nobilul fior
Revin apoi,pe aripi nevazute-zbor
                                  Te-ador.



Gabriel Mark Hasselbach - Turn on to Summer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)