_ _

28 februarie 2013

Asculta ingerii



Incepem rugaciunea anilor pierduti,
S-au adunat destui si am imbatranit
Incaruntim in timp si suntem obositi...
Ne-am regasit de mici pe drum batatorit.

Calatoria vietii s-a sfarsit aici,
Nebuni,saraci,fugiti de mici,
Sa nu lasati iar craniul de dorinti
Sa ne umbreasca clipele fierbinti.

E un perete alb ce ne desparte,
Culoarea ochilor fara lumina,
Nu vreau sa ma gandesc la moarte,
O viata avem si ea este sublima.

Bastonul,de culoarea ochilor pierduti
Te-ndeamna si conduce-amar
Ce vrei,ca sa te-ntorci la ochii nevazuti...
Trezeste-te iubito,nu e decat un biet cosmar.

Ma-nchin in fata ta,de dragul tau,
Te-am regasit in Universul vietii,
Ma-nchin petalelor de crin,
Ma-ngrop cu anii tineretii.

Din urma ceas azvarl in clopotul nocturn
Ca o naluca-n cel din urma ceas,
Din clopotul nocturn ca o naluca azvarl
In ceasul cel din urma,suspinand.

Asculta ingerii din noaptea regasirii,
Invata-i sa gandeasca omeneste
Incearca-ti visele-amintirii,
Arunca piatra mortii pamanteste.

Te vreau din dragoste,mi-esti scump odor,
O inima ce bate inca,al meu amor,
Privesc rapus de nobilul fior
Revin apoi,pe aripi nevazute-zbor
                                  Te-ador.



Gabriel Mark Hasselbach - Turn on to Summer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape