_ _

29 noiembrie 2015

Poezie




ÎMPREUNĂ ȘI DESPĂRȚIȚI



Ne-am despărțit demult,  
suntem doar împreună  
sub același acoperiș,  
al casei și cerului,  
care ne vede și ne iartă.  
Suntem ca doi străini,  
care se văd mereu,  
fără să-și zâmbească,  
sau fără de vreun salut.  
Atingerile lipsesc,  
ca și privirile, care,  
încearcă să se ocolească.  
Suntem doar împreună  
și ne-am despărțit demult,  
cu noi e tristețea  
și amintirile frumoase,  
atât ne-a mai rămas.  
Le alungăm de-ndată, știind  
că nici soarele, nu poate,  
a ne-ncălzi în suflet,  
nici anotimpurile  
atâta de frumoase,  
ce-ți seamănă atât de mult,  
încerc să mă gândesc la tine,  
sufăr pentru că ți-am greșit,  
mi-e dor să te mai țin de mână.  
Ne-am despărțit demult,  
suntem doar împreună  
sub al cerului acoperiș.  

  

Bad Ischl, Austria  
noiembrie 2015 



  Tord Gustavsen - Changing Places HD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape