_ _

duminică, 29 noiembrie 2015

Poezie




ÎMPREUNĂ ȘI DESPĂRȚIȚI



Ne-am despărțit demult,  
suntem doar împreună  
sub același acoperiș,  
al casei și cerului,  
care ne vede și ne iartă.  
Suntem ca doi străini,  
care se văd mereu,  
fără să-și zâmbească,  
sau fără de vreun salut.  
Atingerile lipsesc,  
ca și privirile, care,  
încearcă să se ocolească.  
Suntem doar împreună  
și ne-am despărțit demult,  
cu noi e tristețea  
și amintirile frumoase,  
atât ne-a mai rămas.  
Le alungăm de-ndată, știind  
că nici soarele, nu poate,  
a ne-ncălzi în suflet,  
nici anotimpurile  
atâta de frumoase,  
ce-ți seamănă atât de mult,  
încerc să mă gândesc la tine,  
sufăr pentru că ți-am greșit,  
mi-e dor să te mai țin de mână.  
Ne-am despărțit demult,  
suntem doar împreună  
sub al cerului acoperiș.  

  

Bad Ischl, Austria  
noiembrie 2015 



  Tord Gustavsen - Changing Places HD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va rog, fiti atenti la cuvintele pe care urmeaza sa le scrieti.Bunul simt este cel care trebuie sa primeze si sunt sigur ca asa veti face.Multumesc...:-)
Please pay attention to the words that is going to write here.Common sense is the one that should be a priority and I'm sure you will.Thank you...:-)