_ _

08 noiembrie 2015

Strobl am Wolfgangsee, la inceput de noiembrie

Blogul meu, a devenit se pare, unul destinat fotografiilor.
E ceva inexplicabil, cum am reusit sa ajung la o suta de mii de poze, toate inmagazinate pe un card extern de memorie, la care nu se uita nimeni, doar eu deschizandu-l atunci, cand adaug ceva nou.
Sper sa va faca placere sa vedeti imagini din Austria, locul perfect pentru viata si fotografie.
Romania mea, furata de hotii din politica, e si mai frumoasa, cu un farmec de nedescris, inexistent in tot Universul.













































































Boney James - Maker of Love 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape