_ _

17 decembrie 2011

Un alt Decembre...

Anotimpul meu si al vostru,este in  schimbare.Ma gandesc la artistul Nicu Alifantis,atunci cand s-a inspirat atat de bine,imaginandu-si alte luni Decembre,trecute,cand zapada era cat gardu`...

Te uita cum ninge decembre
Spre geam, iubito, priveste
Mai spune s-aduca jaratec
Si focul s-aud cum trosneste.

Si mana-n fotoliu spre soba
La foc sa ascult vijelia
Sau zilele mele totuna
As vrea sa le-nvat simfonia.

Mai spune s-aduca si ceaiul
Si vino si tu mai aproape
Citeste-mi ceva de la poluri
Si ninga zapada ne-ngroape.

Ce cald e aicia la tine
SI toate in casa-mi sunt sfinte
Te uita cum ninge decembre
Nu rade, citeste-nainte.

E ziua si ce intuneric
Mai spune s-aduca si lampa
Te uita zapada-i cat gardu
Si-aprinzi promoroaca si clampa.

Eu nu ma mai duc azi acasa
Potop e-napoi si-nainte
Te uita cum ninge decembre
Nu rade citeste-naïnte.

Ce schimbare totala de ieri,cand soarele era atat de puternic,incat ai fi spus ca primavara este asa de aproape,iar de asta noapte,vantul bate cu putere si imprastie ploaia,ce cade necontenit.Fosnetul batranilor salcami japonezi,de peste drum de casa,in bataia vantului te poate duce cu gandul la iarna,insa fara sunetul ploii,care bate-n geam.Este atat de sumbru si trist,incat numai o muzica pe placul meu,poate amplifica starea.Ascultati si voi.Este ora 09:10 si sambata aceasta n-o poti uita.

http://www.youtube.com/user/popeysaylor


Voi,cei care aveti drum pe-aici,ce faceti,pe unde traiti,cum traiti,va este bine,rau,sunteti fericiti,sanatosi,ce ganduri aveti?Cine sunteti?Ce spuneti de lumea asta mare si rea in care traim si murim?Nu sunt intrebari la care trebuie sa-mi raspundeti,nu va pot cere asa ceva,cu toate ca mi-as dori sa va cunosc,fie si virtual.Voi seta, daca voi sti cum,in asa fel,sa-mi puteti scrie,sau sa va lasati adresele de email.Ma puteti urma,pe blog,sau pe Facebook(unde atat de multi navigatori pe internet si-au dat "intalnire").Trebuie sa inchei acum,s-a tezit un prichindel-nepotel de 2 ani,care ma striga Toti,in loc de Costi.

Va multumesc,pentru popas,iar din partea mea,aceleasi ganduri bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape