_ _

16 septembrie 2013

Dincolo


Dincolo de tot ce pot vedea,cu ochi-mi plini de lacrimi,
Nu stiu ce e,nu cred ca e ceva ascuns de noi
Si ma intreb,de ce lumea-i atat de rea,
Acoperindu-si in aparente fandosite,fața,
Ce n-ar fi bine,s-o arate nimanui.
Noaptea-i acopera si vălul ce-l poarta,
Pe strazi pustii,alei inguste.
Locuri intunecate,adememenesc oameni,ce-si fac pacate,
Margini saracacioase,de orase mari si mici,
Le vezi ici,colo-n lumea asta mare.
Nocturne ganduri,ce vin,se-opresc,
Dincolo de tot ce pot vedea,cu ochi-mi plini de lacrimi.
Tu le-ai primit in adapostul inimii,
Acolo unde am intrat si eu odat`
Si le pastrezi,doar pentru tine,insa mereu am incercat,
Sa te visez,macar,sa-mi pot aduce-aminte deseori de tine.
Dincolo de tot ce nu-nteleg,ce poate fi?
Sau tot ce inteleg,e doar un vis scurt,
Cat o zi,o luna,poate-un an,
Tot ce a fost,unde s-a dus,tot ce exista unde e,
Sau totul ce va fi,unde-om putea gasi...?
In locuri triste,printre ruine,
Pe strazi pustii,locuri intunecate,sau printre cimitire,
Acolo,unde in veci,e-un somn al celor care-au calatorit,
In lumea asta mare,in lung si-n lat.
Si e pacat,ca nu sunt printre noi,
Pe unii,sa-i putem privi,pe altii,sa-i putem iubi,
Gandul,o face ne-ncetat,ochii mereu sunt plini de lacrimi,
Doar pentru ei,nu pentru lumea mare,nu pentru lumea rea,
Iar pentru tine,la final de gand,
Dincolo de el,de tot ce pot vedea,
Iti spun ca te iubesc,oriunde-as fi,
In lumea asta mare,
Oriunde-as fi in lumea asta rea.



 Innerlohen am Attersee,Austria
Marti,06 august 2013
Costi Pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape