_ _

14 august 2014

Austria Superioară-Mein zweites Zuhause




Versuri neterminate

Sentimentele,vin si-atunci,cand privesti `napoi.
E-atat de simplu,sa te-ntorci in timp,
Incat,dureaza,atata de putin,ca nici nu iti dai seama,
Ca de fapt visezi,imaginandu-ti ca esti tanar.
Inchide-ti ochii,daca vrei,sa revezi imagini,cu tine,
Schimband lumea in care-ai trait,in felul tau
Realitatea de atunci,ca cea de azi,fiind alta,
Altcineva o schimba,noi doar traim,de azi,pe maine.
Deschide-ti ochii-acum,pana nu-i prea tarziu,
Gaseste-ti singur drumul,evita cararile batatorite,
E unul,doar al tau...


Timelkam,Austria,
09 mai 2014

Am cunoscut un alt taram,alti oameni,iar eu am trait alaturi de ei,cu bune si mai putin bune,asa cum le putem intelege pe toate.Viata de acum,e paleta mea de culori,uneori,uitata intr-un colt,printre tablouri neterminate,aidoma sutelor de versuri,fara de sfarsit.Voi lasa cate imagini sa "vorbeasca",in locul meu.



























Black Orpheus - Grant Stewart & Joe Cohn


 50+DE VIDEOCLIPURI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape