_ _

05 septembrie 2014

Solfegiu poetic




Do rinţe flămânde,imi inundă universul,din nou,
Re venindu-mi in memorie,imaginea ta...
Mi -am derulat astfel,toate momentele fericite cu tine,
Fa ţada trecutului,părându-mi-se aproape de azi,
Sol utia prezentului,pe coperta inimii mele,fiind tu...
La cât am suferit,pe tot parcursul vieţii.
Si ngur mi-am inchis si redeschis drumuri
Do ar tu,m-ai ajutat,mi-ai stat alături,doar tu.
Si mfonia sufletului meu,asteapta primavara,
La crimi,stând sa iasa odata cu venirea ei,
Sol ul,acoperindu-se,cu flori frumoase,ca tine,
Fa ruri singuratice,avertizand marinarii,că,
Mi siunea lor e-aproape de final,ei sunt acasă,
Re intâlnind iubiri,ce asteptau,privind in zare,
Do rinţe flamânde,stăvilite in final,de iubiri ireale.

Linz,Austria
25 februarie 2014
Costi Pop



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape