_ _

27 mai 2011

Din nou acasa...din nou cu toateBlogurile.ro

Sunt cateva zile de cand m-am intors acasa dupa un periplu de cateva luni petrecute la munca,pe meleaguri germane si ar fi trebuit sa-mi fac putin timp pentru a scrie aici.Macar seara puteam gasi un moment liber,insa activitatea zilnica este atat de alerta,incat nu mai rezist,odata intrat in casa,moleseala si oboseala duc spre somn.Asta seara insa(23:57),m-am hotarat sa rezist chiar daca sunt obosit,pentru a scrie un articol.Credeti ca mai rezist?NU!Voi continua maine,acum inchei,voi pastra postarea aceasta si la final va spun ce articol ar fi trebuit sa scriu....urmeaza copy & paste!


"Grupul Concurs Review tB.ro 

Deoarece platforma www.tb.ro incepe sa prinda contur si urmeaza sa lansam si alte proiecte conexe, ne dorim un feedback din partea voastra, a bloggerilor pentru care am dezvoltat aceasta platforma. Vrem sa aflam cum vedeti voi acest portal si ce alte imbunatatiri credeti ca am putea sa-i aducem. Campania face parte dintr-un proiect mai amplu de prezentare ce ne va ajuta sa crestem si sa imbunatatim platforma tB.ro

Scrie un articol review despre comunitatea toateBlogurile si posteaza link-ul catre articol in acest grup.

Travel Society va trimite sms-ul de 3 euro (promovare cu banner in sidebar dreapta) pentru blogul pe care ai scris articolul. Articolul ce va aduna, pe blog, cele mai multe comentarii* va aduce blogului si 3 luni de reclama gratuita in portal.
Concursul se desfasoara intre 19.05. 2011 si 19.06.2011. Blogul care va castiga cele 3 luni de reclama gratuita va fi anuntat pe 20.06.2011.

Va multumim! Spor la scris! "

Voi scrie doar cateva randuri totusi,acesta nefiind un articol,dar sigur,fara indoiala prezenta mea si a blogului meu,in casa Bloguri, Bloggeri si Cititori - toateBlogurile.ro este onoare si voi incerca sa nu ma fac de ras,sperand la tot ce-i mai bun din aceasta prietenie si de ce nu ...poate voi castiga si ceva experienta.La fel puteti face si voi,cei care aveti bun simt,un pic de cultura si timp.Va scriam intr-una din postarile vechi,ca nu-mi doresc decat sa pot scrie pe acest blog,atunci cand am timp,ceea ce vreau.Veti descoperi singuri,daca veti reveni pe blog,stari ale mele,ma veti putea cunoaste si eu ma voi bucura de prezenta voastra.
toateBlogurile.ro SUS !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape