_ _

31 octombrie 2011

Din respect pentru vizitatori....IERTARE !

A trecut ceva timp de cand n-am avut acces la internet,iar daca acum sunt aici,va fi pentru foarte scurt timp,in care voi scrie despre absenta mea de aici,atat de multa vreme.S-a mai intamplat acest lucru,iar in ciuda sperantelor ca nu se va repeta,iata dovada.Atat de putin am acum acces la internet incat voi lipsi motivat deseori.Inca odata iertati-mi absenta si primiti din partea mea toate gandurile bune si pozitive pe care le pot aduna pentru voi,din Univers.

Cu tot respectul pentru voi
Costi Pop



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vă rog fiți atenți la cuvintele pe care urmează să le scrieți. Bunul simț este cel care trebuie să primeze si sunt sigur că așa veți face. Mulțumesc ! :-)
Please pay attention to the words that is going to write here. Common sense is the one that should be a priority and I`m sure you will. Thank you ! :-)

Protected by Copyscape